Pagina 2 van 2

perfect

Geplaatst: za 29 jun 2013, 14:47
door Arnaud
hoi,

ik had ook een defecte seat portable system. Maar ben direct naar de seat dealer in heemstede geweest. kon hem direct omruilen en deze doet het echt top!!
vooral aan te raden is de flitspalen optie erbij te kopen. Die doet het dus ook als je niet de navigatie aan hebt staan. je wordt dus altijd gewaarschuwd voor flitsers!

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: za 29 jun 2013, 20:40
door EdUp!
Misschien al gemeld maar als ik zoek op de term "Cupra" komt er nog niets naar boven op het Forum.

Vandaag mijn PID geupdate en mijn eigen wallpaper is daarbij gewist. Daarom de eigen wallpaper weer in het juiste mapje neergezet. Opvallend in de mapstructuur was het mapje Fender. Die naam is inmiddels wel verklaard door de VW Groove up! Er staat echter ook een map "Cupra" in de mappenstructuur.
Tot nu toe is er wel gesproken over de up! GT maar zou de naam van het mapje kunnen duiden met een Mii Cupra?

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: ma 09 dec 2013, 15:14
door Tim&Suus
Wij hebben vorige week onze nieuwe high UP gekregen, maar krijgen ook de feedback dat we slecht verstaanbaar zijn via de M&M. Waar zit de microfoon precies? Is het iets waar me mee naar de dealer kunnen?

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: wo 11 dec 2013, 10:06
door --BUMP--
Bij mij werkt de Garmin ook niet echt goed, vandaag staat de auto bij de dealer om eens goed te kijken wat er aan mankeert. Bij mij is de verstaanbaarheid juist erg goed, krijg ik altijd terug als ik vraag of ik verstaanbaar ben.
Dit zijn mijn klachten, soms meerdere tegelijk maar soms werkt alles ook gewoon zoals het hoort:

- Systeem valt plotseling uit, onder het rijden. Het scherm gaat dan ook op zwart en hij start opnieuw op. In de linkerbovenhoek van het scherm staat dan het volgende:
o BL: 1.70
o OS: 1.00
o BT: H14423-V2R9
- Bluetooth verbinding wordt niet gelegd met de telefoons die wel gekoppeld zijn aan het systeem
- Onder het bellen valt de bluetooth verbinding uit
- Muziek (via eigen microSD-kaart) hapert tijdens afspelen. Soms valt het systeem korte tijd later uit (scherm zwart, etc.)
- Meest opvallende: vorige week begon te klok achteruit te lopen, versprong van 16:19 naar 16:10. Uiteindelijk liep het systeem ongeveer 45 minuten achter op de tijd in de auto. Dit ging enkele uren goed, tot het systeem tijdens het navigeren vastliep. Het scherm bleef hangen op navigatie en ik kon er niets meer mee. Na 5 minuten heb ik het systeem losgeklikt uit de houder en toen ging ‘ie na ca. 2 minuten opnieuw opstarten (scherm zwart, etc.)

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: wo 11 dec 2013, 12:49
door D-SUP!
Ik heb ook de Garmin en ik herken sommige van de problemen inderdaad ook. Wat ik verder vrijwel altijd heb is dat de muziek vanaf mijn telefoon gestreamd via Bluetooth niet alleen hapert, maar ook lijkt te variëren in toonhoogte en snelheid :\

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: di 22 jul 2014, 14:36
door webvalue
is er al een oplossing voor het niet goed overzetten van het adresboek?

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: wo 23 jul 2014, 20:23
door Lexris
@webvalue Heb je de vraag ook uitgezet bij garmin of navigon? Misschien hebben zij er een oplossing voor

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: ma 28 jul 2014, 15:39
door webvalue
heb gebeld en ze hebben me gezegd apparaat te updaten, echter meest recente versie zit er al op.
Ik ga morgen nog even contact met ze opnemen.

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: za 09 aug 2014, 13:00
door robw
Hallo allemaal, ik heb een UP Highline nu 2 maandjes. Staat 800km nu op de teller. Ook bij mij frustraties rond de M&M, ik bel veel vanuit de auto en krijg steeds te horen dat ik slecht te verstaan ben en of ik terug wil bellen. Ik gebruik een Iphone 5 met een Telfort netwerk zakelijk.

Verder kan ik maar geen gebruik maken van de live diensten..............krijg de melding dat de server onbereikbaar is ook bij andere telefoons zoals de iphone 4 en Nexus.

Frusterend is dat je geen logo's heb bij verschillende bekende radiozenders...................je kunt die zelf ook niet toevoegen.

Wat vind VW Nederland van de klachten?

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: za 09 aug 2014, 13:10
door Menaz
Heb je wel een abonnement voor de Live-diensten? En heb je dataroaming aangezet op je telefoon?

Kwaliteit van het bellen is inderdaad slecht... :(
robw schreef:Wat vind VW Nederland van de klachten?
PON kennende: :snooty:

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: za 09 aug 2014, 19:07
door RobertJ
Dataroaming is op sommige telefoons(de mijne) gelockt..... beetje jammer.

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: wo 13 aug 2014, 13:13
door robw
Contact gehad met de helpdesk, ik moet op de Iphone een hotspot maken. Dan werkt het wel.

Voorlopig komt er vanaf Garmin nog geen oplossing voor de logo's radiozenders.

Re: Maps & More ervaringen

Geplaatst: wo 13 aug 2014, 13:33
door Upsilon
RobertJ schreef:Dataroaming is op sommige telefoons(de mijne) gelockt..... beetje jammer.
Wat versta jij onder dataroaming? Dat is puur om vanuit het buitenland te bellen en/of internet te gebruiken. ik zie dat nergens in het topic terugkomen.