SEAT Portable System Mp3 hapering

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Tom Westendorp » za 22 mar 2014, 17:30

Ah ok duidelijk. Ik heb al eens in een topic gelezen dat iemand een mailtje naar de fabrikant had gestuurd en dat die vrij snel met een mogelijke oplossing kwamen. Wellicht is dat een idee? Wie weet komt het vaker voor.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Menaz » za 22 mar 2014, 17:30

PON zei in elk geval dat het aan Garmin ligt. Maargoed, volgens PON ligt alles altijd aan iedereen behalve aan PON.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Tom Westendorp » za 22 mar 2014, 17:43

:lol:
Menaz schreef:PON zei in elk geval dat het aan Garmin ligt. Maargoed, volgens PON ligt alles altijd aan iedereen behalve aan PON.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door DonkUp » zo 23 mar 2014, 11:58

Menaz schreef:PON zei in elk geval dat het aan Garmin ligt. Maargoed, volgens PON ligt alles altijd aan iedereen behalve aan PON.
Logisch dat Pon altijd zegt dat het aan een ander ligt, Pon is niet meer dan een tussenpersoon. Zij kopen en verkopen producten, ze maken zelf niks. Dus als er iets niet (goed) werkt, ligt dat niet aan hun maar aan degene die het geleverd heeft.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Menaz » zo 23 mar 2014, 17:32

Dus als jouw melk zuur is, dan ga je niet terug naar de Albert Heijn, maar naar de boer?
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door oppermii » zo 23 mar 2014, 17:56

Ik praat alleen direct met de koe.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door DonkUp » zo 23 mar 2014, 20:32

Menaz schreef:Dus als jouw melk zuur is, dan ga je niet terug naar de Albert Heijn, maar naar de boer?
Dat zeg ik niet, maar het is niet de schuld van de AH dat de melk zuur is. Ze zullen wel moeten zorgen voor een oplossing, of iig meedenken om het probleem op te lossen.
In jouw geval met de SPS kan dat zijn door zelf contact op te nemen met Garmin of dat ze jou adviseren om contact op te nemen met Garmin.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Menaz » di 25 mar 2014, 22:33

Menaz schreef:
RobertJ schreef:
Menaz schreef:Live maakt inmiddels verbinding. De meerwaarde zie ik er nog niet echt van.
Wat was de gouden tip?
Die is er niet echt. Hij maakte ineens wel goed verbinding. :)
Toch te vroeg gejuicht ben ik inmiddels wel achter. Hij doet niks met "Live". Krijg telkens de melding dat hij geen verbinding kan maken met de iPhone (good old iPhone 4, verbonden met BT, persoonlijke hotspot aan).

Of moeten die 4 weken "gratis" Live nog speciaal geactiveerd worden ergens?
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Menaz » wo 26 mar 2014, 02:20

Ik vermoed dat het aan iOS 7.1 ligt. Lees veel soortgelijke klachten.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Menaz » wo 26 mar 2014, 09:23

Het ligt aan mijn telefoon. Met een andere iPhone (t-mobile) werkt het wel. Ik heb zelf Tele2 en tot voor kort kon ik de telefoon zonder problemen als mobiele hotspot gebruiken. Maar nu werkt dat ineens niet meer. Kan de functie wel aanzetten, maar apparaten krijgen geen verbinding. Ook andere apparaten niet meer, zoals de iPad.

Dus ik vermoed dat er met de laatste iOS-update een paar weken terug iets is foutgegaan. Ik zal eens proberen om de iPhone te herstellen.

http://www.iphoneclub.nl/326500/persoon ... e-iphones/
http://www.onemorething.nl/2014/03/prob ... t-ios-7-1/
https://discussions.apple.com/thread/59 ... 5&tstart=0
Laatst gewijzigd door Menaz op wo 26 mar 2014, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Tom Westendorp » wo 26 mar 2014, 09:56

Kan het ook aan de internet snelheid van je provider liggen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Menaz » wo 26 mar 2014, 10:01

Nee, dat is nooit een probleem geweest. Live-diensten verstoken ook maar weinig data.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Tom Westendorp » wo 26 mar 2014, 10:08

Ok. Wellicht het probleem eens aan Apple voorleggen vaak voeren ze nog kleine updates door na het verschijnen van een nieuwe versie van IOS.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Menaz » wo 26 mar 2014, 10:36

psychoo118
Re: iOS 7.1 Personal Hotspot APN settings won't save on iPhone 4
Mar 21, 2014 5:01 AM (in response to psychoo118)

BREAKING NEWS!



Today I talked to Apple Care again, and the lady who I spoke with told me that they know about the issue and the PROBLEM IS IN THE IOS 7.1 and somehow they ARE GOING TO FIX IT! She told me that they don't know exactly how this problem will be solved maybe with an update only for devices affected by this problem(7.1.1 maybe?) or not a new update only a hotfix which will only target this problem. Anyone who claims that Apple made this change on purpose should read this post and change their mind...
Dus hopelijk snel iOS 7.1.1 :cry:
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: SEAT Portable System Mp3 hapering

Bericht door Menaz » di 22 apr 2014, 18:41

Gelukkig, iOS 7.1.1 is uit!
5. Personal Hotspot Problems

Several users found out the personal hotspot APN settings were not getting saved after iOS 7.1 update. This issue was quite prevalent with iPhone 4 but not with any other models.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Plaats reactie