vanaf half mei al... maar ligt aan de productiedatumWhats_UP! schreef:Het 2012 model is het model met de 'streepjes' het 2013 model heeft de 'witte rand' Heeft niks te maken met een white of black up.. De zilveren randen rond de klokken en ventilatie/lichtschakelaars is voorbehouden aan de High-UP! Bestellingen die gedaan zijn vanaf juni 2012 krijgen alle een witte rand in de tellerplaat en als extra optie hill-assist (Rem word 2 seconden vastgehouden zodat de auto niet achteruit rolt)
Modeljaar 2013?
Re: Modeljaar 2013?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Alleen de High up!, Black up! en White up! modellen die nu uitgeleverd worden hebben de klokken zoals op de ondertaande foto :Whats_UP! schreef:Het 2012 model is het model met de 'streepjes' het 2013 model heeft de 'witte rand' Heeft niks te maken met een white of black up.. De zilveren randen rond de klokken en ventilatie/lichtschakelaars is voorbehouden aan de High-UP! Bestellingen die gedaan zijn vanaf juni 2012 krijgen alle een witte rand in de tellerplaat en als extra optie hill-assist (Rem word 2 seconden vastgehouden zodat de auto niet achteruit rolt)
Kan iemand dit bevestigen van de mensen die een pas geproduceerde High, White of Black up hebben ontvangen?
Grtz
Gunter
up! Black BMT 75pk 3d
-
- Forum newbie
Hoi,
Wij hebben die van ons 17 augustus ontvangen.
(de rest van de fotos volgen nog)
Wij hebben die van ons 17 augustus ontvangen.
(de rest van de fotos volgen nog)
- Bijlagen
-
- IMG_1815[1].jpg (110.68 KiB) 6788 keer bekeken
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Super DarkKnight
Eerst was ik een beetje sceptisch tov de nieuwe wijzerplaten maar nu hoop ik stiekem dat mijn Up er ook mee uitgerust is
Eerst was ik een beetje sceptisch tov de nieuwe wijzerplaten maar nu hoop ik stiekem dat mijn Up er ook mee uitgerust is
up! Black BMT 75pk 3d
een paar foto's in het donker zouden ook wel leuk zijn om te vergelijken
was net bij de dealer en ook de white up modeljaar 2013 heeft de klokken met witte rand.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Super, dit maakt me blijTV_UP! schreef:was net bij de dealer en ook de white up modeljaar 2013 heeft de klokken met witte rand.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Zou best fijn zijn om eens te zien, laat die foto's maar komenTOP UP! schreef:een paar foto's in het donker zouden ook wel leuk zijn om te vergelijken
up! Black BMT 75pk 3d
filmpje op youtube met up! met de nieuwe klokkenwinkel.(vindt het er niet verkeerd uitzien)
http://www.youtube.com/watch?v=2XX81LPu ... 1346097672
18,3 KM/L
18,3 KM/L
Blijft wel raar dat volgens mij tot nu toe de enige ben die ahv foto kan bevestigen dat Move Up! 2013 zwarte randen rondom de klokken in de cockpit heeft. Wie o wie nog meer?!
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Thnx, ziet er inderdaad helemaal niet verkeerd uit... I likeTV_UP! schreef:filmpje op youtube met up! met de nieuwe klokkenwinkel.(vindt het er niet verkeerd uitzien)
up! Black BMT 75pk 3d
ik denk dat jou blackup! ook dus de witte rand heeft.GunSpeed schreef:Thnx, ziet er inderdaad helemaal niet verkeerd uit... I likeTV_UP! schreef:filmpje op youtube met up! met de nieuwe klokkenwinkel.(vindt het er niet verkeerd uitzien)
18,3 KM/L
18,3 KM/L
De witte rand die zich rond de klokken bevindt zitten op ALLE Up's die besteld zijn na mei 2012. Dit zijn namelijk allemaal 2013 modellen.
De zilveren rand rond de kmteller, bezinemeter en toerenteller zitten alleen op de High, Black en White Up...
De zilveren rand rond de kmteller, bezinemeter en toerenteller zitten alleen op de High, Black en White Up...
High Uppie-75pk BMT, alles erop en eraan en nee toch geen panoramisch dakje maar wel een carbon dak en spiegels // Philips Silver Vision // Osram NightBreaker Plus
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik heb een 2012 move up, en volgens mij heb ik wel gewoon een zilveren rand?Whats_UP! schreef:De witte rand die zich rond de klokken bevindt zitten op ALLE Up's die besteld zijn na mei 2012. Dit zijn namelijk allemaal 2013 modellen.
Ik zal zo ff er op letten als ik weer in me up stap...
EDIT:
Ik had toevallig nog een foto op m'n pc staan van me klokken op me up
Ik heb op mijn up! (eind oktober afgeleverd) nu ook zo'n witte rand in de snelheidsmeter zitten. Ik vind het geen vooruitgang, de oude klok was een stuk strakker vind ik. Wat voegt zo'n witte rand nu toe, het wordt niet beter leesbaar of zo. Veranderen om te veranderen, zo lijkt het.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Zojuist mijn high up opgehaald, en ik heb gelukkig ook de klokken zonder de witte randen...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Dan heb je dus het oude model... Was het een voorraadauto? Dan heb je dus ook geen hillhold (automatisch vasthouden van de rem op een helling). Ik heb uiteindelijk liever mijn 2013 model, vanwege allerlei kleine aanpassingen, maar de witte rand om de snelheidsmeter spreekt me niet echt aan.Pop Up! schreef:Zojuist mijn high up opgehaald, en ik heb gelukkig ook de klokken zonder de witte randen...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Smaken verschillen, ik ben heel blij met vind de witte randen mooi staan met de rest van het interieur. Bijkomend vind ik dat het ook nog eens beter past met de metertjes (watertemp, buitentemp of toerenteller) op de M&M.
up! Black BMT 75pk 3d
up! schreef:Dan heb je dus het oude model... Was het een voorraadauto? Dan heb je dus ook geen hillhold (automatisch vasthouden van de rem op een helling). Ik heb uiteindelijk liever mijn 2013 model, vanwege allerlei kleine aanpassingen, maar de witte rand om de snelheidsmeter spreekt me niet echt aan.Pop Up! schreef:Zojuist mijn high up opgehaald, en ik heb gelukkig ook de klokken zonder de witte randen...
Yep, was een voorraadauto, maar wel blij met de klokken, dat automatische vasthouden van de rem op een helling, neem ik maar voor lief....Maar wat bedoel je met het 2013 model vanwege allerlei kleine aanpassingen?
Wat voor kleine aanpassingen? Het waren toch alleen de klokken met rand en hillhold?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Die hillhold is natuurlijk echt een must in Nederland...
Handig als je op vakantie gaat, maar het is totaal overbodig in ons eigenland.
Handig als je op vakantie gaat, maar het is totaal overbodig in ons eigenland.