Maps & More zonder voeding?

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Maps & More zonder voeding?

Bericht door Blackupzhz » vr 12 jul 2013, 20:07

Goedendag,

Iemand al ervaring met het volgende:
Mijn M&M viel recent plotseling uit en was met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Dus gelijk gecombineerd met de software update voor de airbags gisteren een afspraak gemaakt.

Ze hebben het scherm aan een andere stroomvoorziening gehangen en wat bleek: hij werkte na even opladen weer.

Ze hebben daarna gekeken naar de dashboard standaard en de aansluiting in het dashboard maar konden niets ontdekken. Er zijn dus nieuwe onderdelen besteld voor zowel het inbouwgedeelte als de standaard. Dit wordt na mijn vakantie ingebouwd maar men heeft dit nog niet eerder gedaan, werd me verteld.

Ben benieuwd of er meer mensen hier zijn met deze situatie? Heb er overigens vol vertrouwen in dat het goed komt hoor!
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Gebruikersavatar
TonyEcoUp
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: za 15 jun 2013, 14:15

Re: Maps & More zonder voeding?

Bericht door TonyEcoUp » vr 19 jul 2013, 23:11

De accu in de Nav. is prut kwaliteit.
Mijn nieuwe was al na 10 minuten leeg in wandelstand.
VW is hier goed de fout in gegaan om voor dit systeem te kiezen.
helaas
Eco high up (CNG) . Dark Silver. executive. Maps. Drive pakket. GPSTrack anti theft. Sinds 12 mrt 2013

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Maps & More zonder voeding?

Bericht door Inge » za 20 jul 2013, 06:08

Ik heb tot op heden geen slechte ervaringen met de M&M. Geen uitval - geen accu die snel leeg is.
Vermoed dat jullie uitzonderingen zijn - daar ik er eerder ook nog niets over heb gelezen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Maps & More zonder voeding?

Bericht door Miisport1 » za 20 jul 2013, 18:12

Ook ik ondervind geen ellende.
Wat ik wel weet is als je hem niet gebruikt zet hem dan uit en niet standbij want dat doet ie altijd uit zich zelf.
Drie dagen in de kast en hij is leeg.
Dus standbij anuleren en op de uit knop drukken is beter.

naomi26
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: di 26 mar 2013, 01:16

Re: Maps & More zonder voeding?

Bericht door naomi26 » di 23 jul 2013, 21:37

Mijnes was ook snel op..tjah..toen moest ik laden en ja het kabeltje past nergens in. Moet je zelf zo'n 'tussenstukje' kopen.(weet de naam niet sorry) Dat vond ik ook jammer.
Ook het geluid deed het niet...ineens weer wel..Volgens mij zat hij niet goed.

Edgar
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: za 19 jan 2013, 14:32

Re: Maps & More zonder voeding?

Bericht door Edgar » do 29 aug 2013, 09:56

Ik had ook last van een volledig zwarte M&M. Heb hem geladen via de USB kabel, kreeg keurig oranje licht onder aan het scherm (van laden), later veranderde dat naar groen, dus opgeladen. Met geen mogelijkheid aan te krijgen via de aan/uit knop. Via het resetknopje kun je hem weer starten. Druk deze met een pen of naald voor 5 seconden in, tegelijk met de aan/uitknop aan de bovenzijde.

Uitzetten is inderdaad meter dan stand-by als je het apparaat niet dagelijks gebruikt.

Dit staat er in de handleiding:
Mijn navigatieapparaat reageert nergens meer op, het beeldscherm is
vastgelopen.
Voer een reset uit.
► Druk met een dun voorwerp op de toets Reset (zie "Beschrijving
van het navigatieapparaat", pagina 10).
De software wordt opnieuw gestart. Uw instellingen en uw
opgeslagen bestemmingen en routes blijven behouden

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Maps & More zonder voeding?

Bericht door Blackupzhz » do 29 aug 2013, 20:23

Probleem bij mij was de voeding in de auto i.c.m. Het scherm. Hij is terug geweest en achteraf bij ophalen werd me verteld dat alles nieuw was, inclusief scherm.

Opgelost dus.
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Gebruikersavatar
--BUMP--
Vagling liefhebber
Berichten: 115
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 16:16

Re: Maps & More zonder voeding?

Bericht door --BUMP-- » za 05 okt 2013, 12:22

Ik heb nu sinds 4 weken een nieuwe navigatie in de Up (type van Garmin, met Navigon software), maar bij mij is ie onder het rijden al een keer of 5 spontaan uitgevallen.

Met uitvallen bedoel ik zwart scherm, vervolgens start ie wel uit zichzelf weer op (maar dat duurt ca. 30/40 seconden) en herpakt ie de route weer.
Daarnaast heb ik problemen met de Bluetooth verbinding; volgens het systeem is de telefoon verbonden, maar als je dan probeert te bellen lukt dat niet. Dan krijg ik een foutmelding (bluetooth-signaal onderbroken), maar inmiddels heb ik vernomen dat de telefoon wel rinkelt bij degene die ik belde.

Voor beide bovenstaande issues ben ik bij de dealer geweest, alwaar een behulpzame monteur me vertelde dat het aan de dashboard-connector ligt. Oftewel, hij raadt aan om elke rit de dashboardconnector even los en vast te klikken (en hard, met beide duimen goed drukken). :roll:

Dat ga ik nu dus maar proberen, hopelijk zijn de problemen daarmee opgelost..... :|
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More

Plaats reactie