Spacer voor stuur

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Gebruikersavatar
Maik
Forum newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 16 jun 2014, 20:20

Spacer voor stuur

Bericht door Maik » di 17 jun 2014, 19:57

Ik heb hier eigenlijk nog niets concreets over gevonden op het forum, en ook een rondje googlen leverde niets op.
Er zal dus wel (nog) niets voor te krijgen zijn, aftermarket of niet, maar ik stel de vraag toch maar even voor de zekerheid.
Weet iemand of er een stuurspacer te krijgen is voor de up? Ik vind hem zelf net even iets te ver weg staan voor het fijne, en ik weet dat ik niet de enige ben die dat vind.
Ik had gehoopt dat de aftermarket bedrijven hier al wel op ingesprongen zijn? Vooral de Duitse markt lijkt mij groot voor de up, dus misschien is er een Duitse tunert die hier een oplossing voor heeft?

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Spacer voor stuur

Bericht door Tom Westendorp » di 17 jun 2014, 20:28

Ben ik ook heel benieuwd naar. Ben ik zeker voor in!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Spacer voor stuur

Bericht door Inge » wo 18 jun 2014, 06:09

Ben ik ook voor in!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Maik
Forum newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 16 jun 2014, 20:20

Re: Spacer voor stuur

Bericht door Maik » wo 18 jun 2014, 21:41

En nu maar hopen dat we van iemand de gouden tip krijgen ;)
Ik heb ook het engelse forum even doorgespit en heb er niets over gevonden, in ieder geval geen oplossing.
Wie checkt het duitse up forum even (bestaat die wel?)?

Touchwood
Vagling liefhebber
Berichten: 700
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 13:31

Re: Spacer voor stuur

Bericht door Touchwood » vr 20 jun 2014, 21:14

Misschien is het mogelijk om een even grote stuurring met een drietal klemmen bovenop en parallel aan de stuurring van het stuurwiel te klemmen.
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Plaats reactie