Dick jij haal je conclusies ook maar uit 1 of 2 youtube filmpjes..... Raar dat je dat gelooft en andere dingen die getest worden weer niet....
Ik geloof jou testen ook Patrick, en wardeer zeker de moeite die je genomen heb, en daar haal ik uit dat het dus niets in het werkelijke verkeer zal uithalen, op dat gene na wat ik eerder vermelde, een verschuiving van de trekkracht (zo ervaar ik het).
Dat de dipjes weg gehaalt worden is denk ik gunstig te noemen, maar er iets van voelen doe je niet, ik merk geen verschil ondanks dat ik dat graag zou willen.
Jou testen vertonen een wat hogere piek in de hele hoge toeren en daar zal K&N van zeggen, zie je wel dat het werkt.....
ca 3 pk winst bij volgas vind ik geen winst waar wij in het normale gebruik wat aan hebben, de andere piekjes zijn nog minder dus doen gevoelsmatig helemaal niets.
Nogmaals, dat de dalen weg gehaalt worden is prima, al voel ik daar zo niets van maar misschien dat de motor daar wat rustiger en soepeler van word.
In mijn ogen werkt het als wij het voelen, en dan praat je over hogere vermogens stijgingen die wij niet gaan halen met een filter of cold air intake.
Deze strekking geven de Ausie filmpjes ook, verders niets negatief over de personen die ze verkopen, maar mijn ogen zijn geopend.
Wat iemand met al deze info wil doen, suc6, en doe er je voordeel mee, er is nu zat info over filters en cold (fried) air intakes, ik stop ermee....
![imagesCAGR2QH8.jpg](./download/file.php?id=1002&sid=d0017e4df1c2f50a93ea66d5318e9954)
- imagesCAGR2QH8.jpg (13.28 KiB) 6333 keer bekeken