Fotoshops wie ???
-
- Vagling liefhebber
Fotoshops wie ???
Wie kan er voor mij een fotoshopje maken van mn citigo met de oz turbo s eronder met witte harten en plat op de grond
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Fotoshops wie ???
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Zo iets?
-
- Vagling liefhebber
Dik, gave shop ik heb in iedergeval een id van het eindplaatje. Ik heb weliswaar een zwarte 3 deurs maar denk dat er wel bij, dank je maikel
- oubaasje
- Vagling liefhebber
ideaal om daarmee over hobbelige straten te rijden
Als je daar een duidelijke foto van hebt, genomen uit ongeveer dezelfde hoek kan ik die zo ook nog wel makenMAZE schreef:Dik, gave shop ik heb in iedergeval een id van het eindplaatje. Ik heb weliswaar een zwarte 3 deurs maar denk dat er wel bij, dank je maikel
ieder zijn ding.....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
-
- Vagling liefhebber
Maikel dit is een van de weinige die ik heb gemaakt hoop dat je hier iets mee kan.
Nog even snel wat geprutst
-
- Vagling liefhebber
Maikel mijn dank is groot, nog een vraagje zou je de harten in de kleur van de letters kunnen zetten de groene go letterkleur. Mijn dank alvast
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
de zwart citigo heeft op de bovenste foto de velgen tegen de draairichting in zitten
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
kan je ook een van een zwarte up maken???
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Zo iets bedoel je? of het hele hart groen?MAZE schreef:Maikel mijn dank is groot, nog een vraagje zou je de harten in de kleur van de letters kunnen zetten de groene go letterkleur. Mijn dank alvast
Haha ja klopt helemaal, had hem gespiegeld anders klopte er helemaal niks meer van de schaduwAntera schreef:de zwart citigo heeft op de bovenste foto de velgen tegen de draairichting in zitten
Zelfde velgen? of andere velgen? Mail anders maar een foto van de auto en de velgen die je wil naar lefferts (a) gmail . comGuidoUp schreef:kan je ook een van een zwarte up maken???
-
- Vagling liefhebber
Zo kan ook, maar ook geheel groen alst kan. De harten
erg koel die shops