Alle lampen binnen

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Alle lampen binnen

Bericht door GuidoUp » do 24 jan 2013, 15:42

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vind je hier dan van
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Alle lampen binnen

Bericht door N!jntje » do 24 jan 2013, 17:44

vind je hier dan van
Ik zeg...
Post je specs eens van al je lampen met linkjes enz :D dit is tot nog toe de 1e up die in mijn ogen een mooi lichtpakket heeft voor

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Alle lampen binnen

Bericht door GuidoUp » vr 25 jan 2013, 16:20

dank u dank u dank u dank u
zal zo even alles eens bij elkaar gaan rapen :)
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Alle lampen binnen

Bericht door GuidoUp » vr 25 jan 2013, 16:25

de led lampen: http://www.carnjoy.nl/t20-1smd-led-met-lens.html >>>>zie *
xenon: http://www.carnjoy.nl/silver-line-xenon-629.html

de xenon zijn nu nog xenon met hallogeen (dim en grootlicht) dat wordt nog veranderd naar h4 bi-xenon

* dit zijn lampen met een enkel spanning.. dus alleen als je contact aanzet..
ik heb de 2 kabels van de dag rij verlichting samen gekoppeld (hoog en laag) dan branden ze namelijk ook met de xenon samen..
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Alle lampen binnen

Bericht door N!jntje » vr 25 jan 2013, 17:00

GuidoUp schreef:* dit zijn lampen met een enkel spanning.. dus alleen als je contact aanzet..
ik heb de 2 kabels van de dag rij verlichting samen gekoppeld (hoog en laag) dan branden ze namelijk ook met de xenon samen..
Deze led lampjes zijn tenminste betaalbaar :)

Je zegt hoog en laag gekoppeld. APK en wettelijk gezien... Mag dit wel?
Je dagrijverlichting brand toch zowiezo? Alleen half wanneer je je normale lampen aanhebt. En heel wanneer je niks aan hebt?

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Alle lampen binnen

Bericht door DonkUp » vr 25 jan 2013, 19:29

N!jntje schreef:
GuidoUp schreef:* dit zijn lampen met een enkel spanning.. dus alleen als je contact aanzet..
ik heb de 2 kabels van de dag rij verlichting samen gekoppeld (hoog en laag) dan branden ze namelijk ook met de xenon samen..
Deze led lampjes zijn tenminste betaalbaar :)

Je zegt hoog en laag gekoppeld. APK en wettelijk gezien... Mag dit wel?
Je dagrijverlichting brand toch zowiezo? Alleen half wanneer je je normale lampen aanhebt. En heel wanneer je niks aan hebt?
Wettelijk gezien mag het niet! Dagrijverlichting mag zodra de verlichting ingeschakeld wordt nog maar op 50% branden. In het geval van de Up!, waar een duplolamp (2 draads) in zit, gaat de dagrijverlichting uit en wordt het stadslicht ingeschakeld.
De led-dagrijverlichting van bijvoorbeeld Audi wordt dan gedimd om als stadslicht te fungeren.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Alle lampen binnen

Bericht door N!jntje » vr 25 jan 2013, 23:32

Ok duidelijk. Deze x ga ik niet voor illegaal :oops:
Niemand heeft toevallig fotows van dezelfde/andere leds waarbij de kleur iniedergeval wit of lichtblauw blijft? (niet dat het lampje geel word....

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Alle lampen binnen

Bericht door GuidoUp » za 26 jan 2013, 00:41

mijn dealer deed er niet moeilijk over omdat ik een goede klant ben (pap en mam nieuwe cc gekocht)
en ja.. over 4 jaar pas op apk :P dan heb ik wel alweer een andere auto hahahaahahah
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Alle lampen binnen

Bericht door DonkUp » za 26 jan 2013, 12:10

GuidoUp schreef:mijn dealer deed er niet moeilijk over omdat ik een goede klant ben (pap en mam nieuwe cc gekocht)
en ja.. over 4 jaar pas op apk :P dan heb ik wel alweer een andere auto hahahaahahah
Je kan ook in een algemene verkeerscontrole terecht komen of staande gehouden worden door een overijverige bromsnor ;)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Alle lampen binnen

Bericht door GuidoUp » vr 15 feb 2013, 10:23

Ron UP schreef:Zojuist mn lampen verzameling compleet. :D
De NightbreakersPlus H4 uit de United Kingdom
De Chrome knippers uit Hongarije
De T10 leds uit China
De Piaa dagrij/stadslicht lampen uit Nederland Importzaak (ook set voor collega) dus geen problemen met canbus !! Geschikte LEDs zijn er niet.........

Nu de Up nog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
vandaag gaat de xenon eruit en komen ook de osram night breaker plus erin :)
bij mijn ouders zitten ze standaard in de audi a1.... TOP LAMPEN!!
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
rekel49
Forum newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: do 29 nov 2012, 16:30
Locatie: Zoetermeer

Re: Alle lampen binnen

Bericht door rekel49 » vr 15 feb 2013, 14:07

Hé Guido .., waarom haal je de Pilot Xenon er uit ..?
White Up! | 55kW BMT | 5 Deur | M&M | Drive Pakket | VAG COM Instellingen | Pilot Bi-Xenon | PIAA H724 Dagrij | Philips Silvervision & INPRO LED Zijknippers | W8 | SEAT Armsteun

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Alle lampen binnen

Bericht door GuidoUp » vr 15 feb 2013, 17:35

een ballast is naar de kut :(
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
rekel49
Forum newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: do 29 nov 2012, 16:30
Locatie: Zoetermeer

Re: Alle lampen binnen

Bericht door rekel49 » vr 15 feb 2013, 17:39

@ GuidoUp : Enig idee waardoor ..? Je hebt toch 2 jaar garantie? Zonde, je was er blij mee en trots op .., toch?

Ik heb me destijds laten verleiden door o.a. jouw positieve posts rondom de Bi-Xenon van Pilot. Eenmaal ge-installeert had ik echter de indruk dat de bestelde 6000K pitten ietwat van kleur verschilden, hetgeen ook werd geconstateerd door de Pilot dealer waar ik het setje gekocht had. Hij verving tot vier (!) keer aan toe beide pitten, en iedere keer dezelfde diezelfde ietwat gelige vlek op de muur waarop het licht toen geprojecteerd werd. Ik dacht uiteindelijk dat het aan de reflector lag! Toen een setje 8000K erin gestopt, die gaf geen gelige vlek op de muur, heb toen besloten de set er maar in laten zitten. 's-Avonds geeft het een hele mooie plas licht op de weg, bordjes en reflectorpaaltjes zie je tot wel twee honderd meter ver oplichten. De ietwat blauwige zweem vindt ik achteraf wel jammer en overweeg het te vervangen door 5000K pitten. Heb wel m'n bochtrijverlichting moeten de-activeren. De rechter mistlamp deed het niet meer, de linker 'tetterde' aan / uit als ik de linker bocht nam. Dat leek me niet gezond! Mocht iemand uit het forum weten hoe dit te omzeilen hou ik me vooralsnog aanbevolen.
White Up! | 55kW BMT | 5 Deur | M&M | Drive Pakket | VAG COM Instellingen | Pilot Bi-Xenon | PIAA H724 Dagrij | Philips Silvervision & INPRO LED Zijknippers | W8 | SEAT Armsteun

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Alle lampen binnen

Bericht door GuidoUp » vr 15 feb 2013, 18:28

door de bodem reineging is er aardig veel water in mijn ballast gekomen :( klote dure dingen... maar ik krijg idd een nieuwe maar hij gaat nu de verkoop in :P
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

svN2K
Forum newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 11:21

Re: Alle lampen binnen

Bericht door svN2K » za 16 feb 2013, 11:26

Iemand hier al getest met leds voor boven het kenteken aan de achterzijde?

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Alle lampen binnen

Bericht door DonkUp » za 16 feb 2013, 12:36

svN2K schreef:Iemand hier al getest met leds voor boven het kenteken aan de achterzijde?
Gaat hardstikke goed. Kunnen alle soorten T10 leds in.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Alle lampen binnen

Bericht door Ron UP » za 16 feb 2013, 13:06

svN2K schreef:Iemand hier al getest met leds voor boven het kenteken aan de achterzijde?
ja, ik :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Alle lampen binnen

Bericht door GuidoUp » za 16 feb 2013, 13:20

vanaf dag 1 er al in :P
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

stofzuiger7
Forum newbie
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 02 apr 2012, 10:52
Locatie: Provincie Up!trecht

Re: Alle lampen binnen

Bericht door stofzuiger7 » za 16 feb 2013, 23:26

GuidoUp schreef:Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vind je hier dan van
Guido heb jij de ballasten met canbus of gewoon de standaard?

zit zelf ook te kijken voor xenon in te bouwen! 6000k :D

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Alle lampen binnen

Bericht door GuidoUp » za 16 feb 2013, 23:52

stofzuiger7 schreef:
GuidoUp schreef:Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vind je hier dan van
Guido heb jij de ballasten met canbus of gewoon de standaard?

zit zelf ook te kijken voor xenon in te bouwen! 6000k :D
zonder
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie