Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Inge » di 16 apr 2013, 06:37

+1 Mikester
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Tom Westendorp » di 16 apr 2013, 10:56

Nou nou wat een storm in een glas water. Ik heb contact gehad met de topicstarter. Gkb gaat misschien sponsor worden en indien dat het geval is zullen de topics verplaatst worden naar het te koop aangeboden sponsoren gedeelte van het forum. Ik snap alleen niet goed waarom iedereen zo los gaat? Topicstarter probeert een leuke aanbieding te organiseren en wordt alleen maar aangevallen. Ik geef toe dat het topic hier niet hoort maar in de marktplaats maar vergeet niet dat het forum draait op sponsoren dus een beetje minder negatief mag best. De bedoelingen zijn goed.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Savaan76
Forum newbie
Berichten: 78
Lid geworden op: do 11 okt 2012, 19:58

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Savaan76 » di 16 apr 2013, 11:06

Ik denk dat het wel belangrijk is dat ondanks dat het een sponsor is er kritische vragen gesteld mogen worden. Anders wordt het een soort dictatuur waar iedereen die kritisch is mond dood gemaakt moet worden. Sponsors zijn prima maar wees dan ook een beetje kritisch naar hen toe. Een vraagprijs noemen lijkt me echt heel normaal en dingen te koop aanbieden hoort in de marktplaats waar ik kan kiezen of ik er zin in heb om het te lezen en niet tussen de normale topics, of je nu sponsor bent of niet. Ik denk ook dat als je iets te koop aanbied op een forum er altijd over gesproken gaat worden, positief of negatief, daar is het een forum voor.

En je weet pas of het een leuke aanbieding is als je de prijs weet zodat je kan vergelijken. Vervolgens blijkt het dus niet zo'n mooie aanbieding. Ik ben met die informatie natuurlijk geholpen als forummer en dat is toch waar het om gaat?

Groet Sander

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door JCDNL » di 16 apr 2013, 11:21

Hey moderator, ik moet me toch ook aan die idiote regels houden om mij eerst voor te stellen op dit forum. Resultaat dat iedereen maar wat mensen moet verwelkomen en haast tegen het treurige af elke keer gewoon hetzelfde is te lezen " moois kleur, prachtige combinatie" ik bedoel laat zoiets lekker ala naturel gaan.

Nu maak je het nog leuker door iemand die in het verkeerde forum deel zijn producten te laten verkopen en lees ook zijn andere postings eens, gaat nergens over. En nu ga jij hem nog het handje boven het hoofd houden omdat hij misschien wel sponsor gaat worden? Ik ben hier helemaal klaar mee. :cry:

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Nikooos » di 16 apr 2013, 11:34

Petrolhead Tom schreef:Nou nou wat een storm in een glas water. Ik heb contact gehad met de topicstarter. Gkb gaat misschien sponsor worden en indien dat het geval is zullen de topics verplaatst worden naar het te koop aangeboden sponsoren gedeelte van het forum. Ik snap alleen niet goed waarom iedereen zo los gaat? Topicstarter probeert een leuke aanbieding te organiseren en wordt alleen maar aangevallen. Ik geef toe dat het topic hier niet hoort maar in de marktplaats maar vergeet niet dat het forum draait op sponsoren dus een beetje minder negatief mag best. De bedoelingen zijn goed.
Als je meer dan 1 topic leest op dit forum en die berichten komen 8/10 topics terug, dan wordt je het wel zat hoor.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Tom Westendorp » di 16 apr 2013, 12:23

Ik wil niemand monddood maken laat ik dat even voorop stellen. Een ieder mag Zeggen wat hij of zij wil. Ik heb al toegegeven dat de topics van de topic starter misschien niet zo handig gedaan zijn en momenteel nog op de verkeerde plek staan. Als gkb besluit te gaan sponsoren zal ik de topics verplaatsen naar het gedeelte waar ze thuis horen, namelijk het te koop aangeboden sponsoren gedeelte. De bedoelingen zijn goed daarom vind ik het jammer dat er zo fel gereageerd wordt. Volgens mij is dat nergens voor nodig.

Wat betreft het voorstellen daarvan is al reeds langere tijd bekent dat het wenselijk Is maar niet verplicht.

Als Gkb besluit te sponsoren zal ik de topics verplaatsen en anders zal ik ze sluiten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door henri » di 16 apr 2013, 12:44

Ik heb Adriaan/schroefset van GKB een tijdje geleden uitgebreid gesproken. Gewoon een leuke kerel, die op tuningbeurzen al heeft laten zien leuke en zeer scherpe aanbiedingen te kunnen doen. Ik zie het alleen maar als positief als GKB forumsponsor zou willen worden. Dergelijke aanbiedingen zou hij ook hier kunnen doen mits daar animo voor is.

Gezien de reacties hier vraag ik me alleen af of het gros van de forumleden en GKB met elkaar matchen. Het enthousiasme voor trackday- en tuning gerelateerde spullen ligt hier niet echt hoog, maak ik op uit de topics, waarin GKB iets aanbiedt. Interesse hier lijkt meer te liggen in kleine aanpassingen (verlichting/armsteunen/antennes/uitlaatsierstukken/OBD-wijzigingen etc.) en het uitwisselen van ervaringen/problemen met de Up/Citigo/Mii.

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door JCDNL » di 16 apr 2013, 14:28

Ik heb al eerder aangegeven dat zijn prijzen voor die wielen (in verkoop afdeling van dit forum) belachelijk goedkoop zijn. Daar koop je geen nieuwe stalen velgen voor... Maar dan vraag ik me af, je ziet toch dat het forum duidelijk opsplitsingen maakt waar wat tekoop aangeboden wordt. Nogmaals als hij zijn handel aan de man wil brengen, doe het dan op de juiste plaats.

Andere topics bijv. Waar iemand vraagt naar een set specifieke velgen reageert hij daarop met "wat kost zoeits nieuw?" Tja ik kan twee kanten op met die vraag, serieuze belangstelling of wil hij gewoon die topicstarter voor zijn eigen producten warm maken. Dan het topic over schroefsetjes van 800+ euro, die dingen (goede zeker) kosten een smak geld en wederom zoals aangegeven word; niemand zit te wachten op fabrieksgarantie-gevaarlijke accesoires die niet in het budget vallen.

Inderdaad, men kiest eerder voor een armsteun van 200 euro fabrieks origineel dan een tuning armsteun (ik noem dit als voorbeeld, is niet voorgevallen op dit forum) van 30 euro die in een bekerhouder gelijmd moet worden. Dat maakt de afzetmarkt alles behalve interessant voor GKB import.

Nogmaals, zijn wielen zijn netjes aan de prijs maar er zijn meer en grotere doelgroepen die mooie velgen zoeken. En mensen. Let erop dat die wielen om die spotgoedkope velgen stervensduur zijn, 17" 6.5 tot 7.0 J die kosten snel gewoon over de 100 euro (los op internet zonder montage) dus dat vergeten mensen soms nog wel eens. En dan de ellende met aanlopende wielkasten of hulpveren voor als er dan eens iemand achterin zit en de veerbrug in je achterbak klapt bij elke bult in de weg.

De up heeft veel goede accesoires maar het gebruikelijke riceburner accesoires pakket vangt hier niet gretig aftrek, niemand gaat zodanig sleutelen aan een wagen dat schermen uitgerold moeten worden, en die dat wel wil doen die hoeft echt niet te zoeken naar een leverancier voor spullen.

Just my 2 euro

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Tom Westendorp » di 16 apr 2013, 18:29

Dat zeg je nou wel JCDNL maar toch zie ik hier meerdere leden die ofwel de auto al lager hebben gelegd en andere velgen hebben gemonteerd ofwel leden die andere velgen monteren en in ieder geval de intentie hebben om hem plat op de buik te leggen. De Team Dynamics velgen zijn inderdaad erg licht en worden veel onder race auto's gemonteerd maar ik kan je uit ervaring vertellen dat lichtgewicht wielen gewoon fijner rijden dan loodzware velgen. Daar hoef je niet eens het circuit voor op.

De schroefset discussie sloeg in mijn ogen nergens op. Iemand geeft aan dat 500 euro teveel is voor een goede schroefset dat is gewoon klinkklare onzin. Kwaliteit kost geld einde verhaal en als je een V-Maxx set wilt gebruiken zonder een greintje comfort omdat die voor de helft in de etalage ligt dan is dat natuurlijk je goed recht maar dat neemt niet weg dat het appels met peren vergelijken is. Iemand die niet voornemens is om een kwalitatief goede schroefset te kopen zal het ook niet interesseren wat het verschil tussen een goede en een minder goede is omdat hij toch alleen de goedkoopste wil. Prima maar accepteer dan ook dat een wat duurdere set een prima aanbieding kan zijn, ook al is het niets voor jou.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door JCDNL » di 16 apr 2013, 18:36

Ik hoor het al, er is iemand gebrainwashed en niet zo zuinig ook. Haal jij je lichte velgen maar bij GKB, kun je je volledige 60 pk (wat trouwens bij geen enkele auto 100% op de weg geleverd wordt) ten volle benutten. Dit is mijn laatste post over deze discussie.

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Bericht door skogo » di 16 apr 2013, 19:37

JCDNL schreef:Ik hoor het al, er is iemand gebrainwashed en niet zo zuinig ook. Haal jij je lichte velgen maar bij GKB, kun je je volledige 60 pk (wat trouwens bij geen enkele auto 100% op de weg geleverd wordt) ten volle benutten. Dit is mijn laatste post over deze discussie.
Beste Job, het wordt nu wel tijd dat je Up wordt geleverd, wachten doet jou geen goed.;)

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door RickUP » di 16 apr 2013, 22:01

haha skogo! Wat een drama's kunnen sommige mensen maken zeg pff, staat iets je niet aan lees er dan aub gewoon over heen..
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

Gebruikersavatar
STB
Forum newbie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 02 apr 2013, 14:08

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door STB » di 16 apr 2013, 22:05

skogo schreef:
JCDNL schreef:Ik hoor het al, er is iemand gebrainwashed en niet zo zuinig ook. Haal jij je lichte velgen maar bij GKB, kun je je volledige 60 pk (wat trouwens bij geen enkele auto 100% op de weg geleverd wordt) ten volle benutten. Dit is mijn laatste post over deze discussie.
Beste Job, het wordt nu wel tijd dat je Up wordt geleverd, wachten doet jou geen goed.;)

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
Haha +1

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Nikooos » wo 17 apr 2013, 07:35

JCDNL schreef:Ik hoor het al, er is iemand gebrainwashed en niet zo zuinig ook. Haal jij je lichte velgen maar bij GKB, kun je je volledige 60 pk (wat trouwens bij geen enkele auto 100% op de weg geleverd wordt) ten volle benutten. Dit is mijn laatste post over deze discussie.
Ho Ho!! Daar vergis je je! Onze admin rijdt helemaal geen Up! Die heeft besloten iets meer dan 60PK te rijden :roll:
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Tom Westendorp » wo 17 apr 2013, 10:01

Dat maakt niets uit. Hoe lager het onafgeveerde gewicht op een auto is hoe beter hij rijdt. Dat is geen marketingpraat of borrelpraat maar doodeenvoudige natuurkunde.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

schroefset
Forum newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 13 jun 2012, 09:56
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door schroefset » do 18 apr 2013, 09:52

Beste Tom,

Ik lees net nog even een aantal berichtjes van Forumleden, ik vind de reacties te negatief, onbehoorlijk etc etc. Ik was er al een beetje klaar mee om me steeds maar met negativiteit bezig te houden, ik heb totaal geen verkeerde bedoelingen gehad, puur informatief, ik verdien er persoonlijk geen 1 euro meer of minder aan als ik iets verkoop via een forum (!!). Het lijkt wel of er een aantal mensen op dit forum zitten die alees maar dan ook ALLES moeten afzeiken of moeten besprenkelen met negativiteit.

Het is van den zotte!!! bv met AP topic, iemand vraagt of er al een AP set is, een simpele vraag met volgens mij een heel duidelijk antwoord van mij, nou lees het maar eens na, ik geef alleen een antwoord op de vraag: Ja er is er 1 en hij kost zoveel en hij ziet er zo uit. Gevolg: negativiteit..... jammer vind ik. Wij zitten nog niet zoveel op forums en waarschijnlijk kennen we de "regels" niet helemaal goed, maar sjonge jonge....

Met andere woorden; daar pas ik voor en ga ik geen energie insteken. En ik zal een bindend negatief advies geven aan de directie a.s maandag mbt sponsorschap.

Het spijt me dat ik dit moet doen, ik vind het forum erg goed, jouw input is geweldig maar wordt verziekt door een paar lui die alleen maar zitten te zieken over iets waar ze verstand van DENKEN te hebben.

Tom Ik wens je heel veel succes met het forum, maar zonder sponsor GKB Import, nogmaals excuses.

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door N!jntje » do 18 apr 2013, 10:00

+1

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Tom Westendorp » do 18 apr 2013, 10:32

Ik vind het erg jammer dat GKB heeft besloten niet te sponsoren. Ik snap ook niet goed waarom een paar forum bezoekers zich zo negatief uitlaten. Schroefset heeft aangegeven dat bepaalde topics misschien niet handig waren en wordt daarop alsnog tot op de grond afgebrand. GKB heeft mooie producten voor de liefhebber. Ben je geen liefhebber van het assortiment van GKB dan is dat geen probleem maar onthoud je dan ook van onnodig negatief commentaar. Immers als je in de stad loopt en je ziet een winkel met spullen waar je niet van houdt dan ga je toch ook niet de winkel in en verkondigen dat het assortiment waardeloos is omdat het je smaak niet is?

Een forum op internet is een heel plat medium. Er kan al snel een verkeerde opvatting over iets bestaan. Uitspraken missen nuances die je in een face to face gesprek wel hebt. In plaats van je verschuilen achter de platheid zou je het ook kunnen gebruiken als extra reden om oplettend te posten. Ik snap niet goed wat we er met zijn allen mee opschieten als we onnodig ideeen of aanbiedingen gaan afbranden. Sponsoren zijn nodig om een forum in de lucht te houden. Dat lijkt me volstrekt logisch dus in plaats van mensen op voorhand weg te jagen van het forum zouden we er met zijn alleen ook voor kunnen kiezen om nieuwe sponsoren te attenderen op het feit dat de mogelijkheid tot sponsoren bestaat en dat ze zich bij de moderator kunnen melden. Op die manier kan het forum verder groeien met misschien wel hele leuke aanbiedingen voor haar leden.

Begrijp me niet verkeerd. Ik wil niemand de mond snoeren of het hele forum laten draaien om "hossanna hossanna"posts om ieder ditje of datje. Maar onnodig lomp een aanbieding afbranden van iemand die daar nog niet veel ervaring mee heeft vind ik op zijn zachtst gezegd niet netjes.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Patrick-Brand » do 18 apr 2013, 10:37

Ik ben het volledig met Tom eens. Ik erger me ook kapot aan het disrespect op veel fora. Zo ga je in het 'echte leven' toch ook niet met elkaar om?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Nils
Forum newbie
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 19:09

Re: Team Dynamics Pro Race 1.2 in 15" 16" of 17"

Bericht door Nils » do 18 apr 2013, 11:39

Ik snap ook niet wat schroefset echt verkeerd deed. Hij heeft wat aangeboden in verschillende topics ja maar het is niet zo dat hij gewoon iets aanbiedt en meer niets doet. Hij smijt niet gewoon een aanbieding op internet en laat dan niks meer van hem horen. Spijtig dat hij geen sponsor wordt. Mislopen we idd mss wat leuke aanbiedingen door.

Plaats reactie