eerste up! on air in nederland
eerste up! on air in nederland
dit is toch wel even mega nice...
mogelijk gemaakt door Airforce Airride
mogelijk gemaakt door Airforce Airride
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Bhuddymahn
- Donateur member
Re: eerste up! on air in nederland
Sja ik kan het niet echt mooi vinden. Alsof die hele as kapot is :\
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
weet je wel wat airride inhoud
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Bhuddymahn
- Donateur member
Ja, dat 'ie nog wat meer omlaag en omhoog kan begrijp ik nog wel, maar zo erg door de assen? Lijkt alsof 'ie door z'n knieen is gegaan
|High Up!
haha.. dat is gewoon DUB STYLE haha
maar aan de as wordt niks gedaan... alleen de veerpoten worden aangepast
maar aan de as wordt niks gedaan... alleen de veerpoten worden aangepast
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Het is maar net wat je mooi vind....mijn smaak is het niet
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Super!!!!!
Staat het wiel ook niet veel te ver naar voren?
nee als je omlaag gaat, dan schuift je sjassie naar vorenTom schreef:Staat het wiel ook niet veel te ver naar voren?
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Sluit me aan bij de vorige sprekers - vind dit nu niet echt mooi!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Ook contact gehad met Airforce Airride> Volgend jaar komt het setje ook onder mijn UP/Down kan niet wachten!!
DIK!!!Micka schreef:Ook contact gehad met Airforce Airride> Volgend jaar komt het setje ook onder mijn UP/Down kan niet wachten!!
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Je moet ook echt liefhebber zijn om dit te waarderen. Gaaf is het zeker!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
whaha focking nice Upje idd
Deze is toch wel heel wat dikker Het is alleen wel dezelfde auto
eerste up op AIRFORCE airride. Een iets proffesioneler setje uit de hogere range air setjes.
http://www.flickr.com/photos/basoostvee ... 085578224/
Nu nog een setje bbs rs 003 eronder.... 16 inch.
Maar jammer genoeg komen er bbs rc's onder zoals hierboven op de foto te zien is!
Die worden op het moment opgemaakt!
Dit weekend te zien op (zondag) de meeting van de vwpoloclub in asten! Mooie meeting met kleine autootjes
De vrouw van meneer Leenders moet natuurlijk in stijl rondrijden. Aangezien meneer Leenders zn motorblokje/auto ook niet mis is (lees Polo 6n met een bi turbo motorblokje)
Voor de mensen die willen weten wat voor een airride setje eronder ligt...
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 529&type=3
eerste up op AIRFORCE airride. Een iets proffesioneler setje uit de hogere range air setjes.
http://www.flickr.com/photos/basoostvee ... 085578224/
Nu nog een setje bbs rs 003 eronder.... 16 inch.
Maar jammer genoeg komen er bbs rc's onder zoals hierboven op de foto te zien is!
Die worden op het moment opgemaakt!
Dit weekend te zien op (zondag) de meeting van de vwpoloclub in asten! Mooie meeting met kleine autootjes
De vrouw van meneer Leenders moet natuurlijk in stijl rondrijden. Aangezien meneer Leenders zn motorblokje/auto ook niet mis is (lees Polo 6n met een bi turbo motorblokje)
Voor de mensen die willen weten wat voor een airride setje eronder ligt...
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 529&type=3
Chique hoor!!!
Alleen dat uitlaatsierstuk is echt geen pan, maar dat is een kwestie van smaak..
Alleen dat uitlaatsierstuk is echt geen pan, maar dat is een kwestie van smaak..
Neet gezien op Airforce Airride de polo van Jeroen Leenders zijn vrouw.!!
Wauw wat een mooi plaatje zo.. kan niet wachten tot ik volgend jaar met air kan rond gaan hobbelen!!
maar even bewonderen op MIVW 4aug.
Wauw wat een mooi plaatje zo.. kan niet wachten tot ik volgend jaar met air kan rond gaan hobbelen!!
maar even bewonderen op MIVW 4aug.
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Helemaal niet mijn ding maar voor iedereen die het wel leuk vind zou ik zeggen doen!!!
up! Black BMT 75pk 3d