Xenon oem met led
- richardm35
- Vagling liefhebber
Xenon oem met led
Misschien toch wel iets vets voor de up rijders onder ons
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- richardm35
- Vagling liefhebber
Re: Xenon oem met led
Fuck!!! Als dit komt moet ik dat hebben!!!!
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- DerMeister
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Dat is echt gaaf!!!
Wow super strak
Als we dan toch strak bezig zijn, dan moeten deze achterlichten er in (schijnen van de Braziliaanse up te zijn)
[img]http://indianautosblog.com/wp-content/u ... r-Show.jpg[/img]
[img]http://indianautosblog.com/wp-content/u ... r-Show.jpg[/img]
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Damn. Combi van die koplampen en die nieuwe achterunits. Man dan heb je wel zo'n beetje de dikst ogende kleine auto.
Ligt het nou aan mij of zit er onder de rand van de motorkap een blauwe lijn (zo ja wat is t? onderste stukje gespoten, een plastic lipje? ). Vind het er wel geinig uitzien.
Ligt het nou aan mij of zit er onder de rand van de motorkap een blauwe lijn (zo ja wat is t? onderste stukje gespoten, een plastic lipje? ). Vind het er wel geinig uitzien.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Damn die bumper met leds heb ik al, nu die koplampen met ledstrips nog!
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
Meestal als er iets word gebruikt met blauwe accenten, dan zit er iets eco electro bij voor aandrijving.... Kijk naar bmw en toyota die hebben dat ook
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Klopt idd Guido, had de tekst niet goed gelezen. de motor in deze auto is een 0.8 ltr diesel + turbo (47pk) gekoppeld aan een electromotor van 20 pk
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Is hier meer info van ??
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat ongelooflijk gaaf zeg! Helemaal gemist!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Wauw faking dik moet ik hebben
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Black on Black
Niemand ???
Ik denk nog in ontwikkeling
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Bedoelde waar die foto vandaan komt of website/forum/eigenaar .... etc. Want als ik op internet op deze afbeelding zoek kom ik alleen bij ons forum uit ..
- richardm35
- Vagling liefhebber
Komt van rd costums die maken die soort koplampen opmaat voor de klant
Bij die bovenste unit lijken de koplampen die ik in de Polo GTI had als donor gebruikt te zijn.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Hebben jullie een link naar een site want kan zelf via google zo 1,2,3 iets vindenrichardm35 schreef:Komt van rd costums die maken die soort koplampen opmaat voor de klant