Winter!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Winter!
Achteraf had ik dat setje ook wel willen hebben. Leuk wieltje.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
ja helaas Tom het is nu verkocht aan AlexPetrolhead Tom schreef:Achteraf had ik dat setje ook wel willen hebben. Leuk wieltje.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Bij deze ff snel drie fotootjes. Nog geen tijd gehad om complete foto's te maken. Banden hoefden er niet af, werden alleen een beetje opzij gedrukt. Rijdt best wel comfortabel eigenlijk die dikke ballonbanden
JoVe schreef:AlexVDL schreef:De 14 inch Borbet Aspen van Jove liggen nu bij de spuiter en komen er volgende week onder. Lekker smalle bandjes, dus een stuk veiliger dan de 205 mm brede banden die ik nu heb
Heb je de banden eraf gehaald voor de spuiter?
Als ze klaar zijn wel ff een foto hoe ze geworden zijn
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heel gaaf!!!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Mooi geworden mijn Borbetjes
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
Betere foto
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Staat te gek! Mooi dat kleine wiel.
Ik heb de up ook op de winterbanden staan.
Volgens mij zit er een mug van 1000kg op je dak... hij is zo omlaag gedrukt
- Autheo
- Donateur member
Vandaag ook maar weer m'n winterbanden uit de schuur gehaald en er onder gezet. Gewoon standaard stalen wielen met 165/70 R14 T Uniroyal MS plus 6 winterbanden. M'n zomermaat is 175/65, maar in de winter heb ik ze liever iets smaller met zo'n lichte auto. Eén van die zomerbanden gaat nu ook weer mee als 'reserveband'.
Vorig jaar had ik ze er ook onder, maar toen waren ze nauwelijks nodig. Dit jaar gaan we het maar weer avonturen. De discussie blijft, of het echt zin heeft in ons land. Maar goed, ik kan bij echt winterse omstandigheden er niet voor kiezen om dan toch de auto maar te laten staan, dus kies ik het zekere voor het onzekere. Het verbruik is bijna een halve liter meer per 100 km in de winter (10% meer verbruik). Het verschil komt maar ten dele door de winterbanden, de lagere temperaturen en weersomstandigheden spelen daarbij ook een belangrijke rol.
Vorig jaar had ik ze er ook onder, maar toen waren ze nauwelijks nodig. Dit jaar gaan we het maar weer avonturen. De discussie blijft, of het echt zin heeft in ons land. Maar goed, ik kan bij echt winterse omstandigheden er niet voor kiezen om dan toch de auto maar te laten staan, dus kies ik het zekere voor het onzekere. Het verbruik is bijna een halve liter meer per 100 km in de winter (10% meer verbruik). Het verschil komt maar ten dele door de winterbanden, de lagere temperaturen en weersomstandigheden spelen daarbij ook een belangrijke rol.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Winter? Welke winter.... :p
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het is natuurlijk wel zo dat winterbanden ook een kortere remweg hebben als het koud is dus je hebt niet per se een pak sneeuw nodig om er profijt van te hebben.
Zolang het niet langdurig onder de 7 graden is, blijven de winterbandjes bij mij in de schuur liggen.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
- Autheo
- Donateur member
Ach, ik troost mij maar met de gedachte dat die van mij (Uniroyal, the rain tire) juist met dit natte weer ook goed van pas komen, al is het (gelukkig) nu nog niet onder de 7 graden. Maar om zodra de weersverwachting in die richting gaat 's avonds na het werk in het donker nog m'n wielen te gaan wisselen, vond ik geen optie.DonkUp schreef:Zolang het niet langdurig onder de 7 graden is, blijven de winterbandjes bij mij in de schuur liggen.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat is ook niet wat!Autheo schreef:Ach, ik troost mij maar met de gedachte dat die van mij (Uniroyal, the rain tire) juist met dit natte weer ook goed van pas komen, al is het (gelukkig) nu nog niet onder de 7 graden. Maar om zodra de weersverwachting in die richting gaat 's avonds na het werk in het donker nog m'n wielen te gaan wisselen, vond ik geen optie.DonkUp schreef:Zolang het niet langdurig onder de 7 graden is, blijven de winterbandjes bij mij in de schuur liggen.
Mijn voordeel is dan weer dat ik daarvoor een werkplaats ter beschikking heb. Kwestie van wielen in de auto gooien en na werktijd ff de auto op een brug zetten. Kan ik daarna ook meteen de zomerwielen schoonmakenAutheo schreef:Ach, ik troost mij maar met de gedachte dat die van mij (Uniroyal, the rain tire) juist met dit natte weer ook goed van pas komen, al is het (gelukkig) nu nog niet onder de 7 graden. Maar om zodra de weersverwachting in die richting gaat 's avonds na het werk in het donker nog m'n wielen te gaan wisselen, vond ik geen optie.DonkUp schreef:Zolang het niet langdurig onder de 7 graden is, blijven de winterbandjes bij mij in de schuur liggen.
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Vet!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heerlijk hè?! Haha