citigo onderdelen op de up
citigo onderdelen op de up
Passen deze sideskirts gewoon op de Up!?
En past deze lip 1 op 1 op een Up!?
Mvg
Dylan
En past deze lip 1 op 1 op een Up!?
Mvg
Dylan
Re: citigo onderdelen op de up
De sideskirts wel, die zitten zo te zien gewoon geplakt op de dorpel. De diffuser past niet. Van de frontlip weet ik het niet zeker, de vorm van de up!-bumper is iig anders dan die van de Citigo.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Ik dacht dat de originele diffuser van de Citigo sport/monte carlo wel op de Up! past
Iemand al geprobeerd om de lip/diffusee van de monte carlo/sport op de Up! Te maken?(foto's)
Ik ben van plan om deze eronder te maken.
Ik ben van plan om deze eronder te maken.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gebruik de zoekfunctie maar eens daar is al wel eens iets over geschreven. Volgens mij is het geen plug and play.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Is absoluut geen plug and play helaas
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
Heeft iemand een onderdeel nummer van de lip van de citigo sport/monte carlo (matzwart)
Alvast bedankt
Alvast bedankt
http://www.kreijnewebshop.nl/index.php? ... ct_id=1209" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de matzwarte (sport) versie
Dit is de matzwarte (sport) versie
bedankt, nog aardig duur voor een stukje plastic :0
Past wel fatsoenlijk
Ook op een up! ?
Nee dat niet....