Alle lampen binnen
-
- Forum newbie
Re: Alle lampen binnen
Wie o wie kan mij even helpen!!
http://www.xenonlamp.nl/webshop/gp-thun ... look-blauw
Ik heb deze lampjes gezien, ik denk dat ze een mooi resultaat op zullen leveren!
iemand ervaring met het merk of dingen over gehoord?
en nu zoek ik ook nog bijpassende lampen voor me dagrijverlichting, iemand suggesties?
http://www.xenonlamp.nl/webshop/gp-thun ... look-blauw
Ik heb deze lampjes gezien, ik denk dat ze een mooi resultaat op zullen leveren!
iemand ervaring met het merk of dingen over gehoord?
en nu zoek ik ook nog bijpassende lampen voor me dagrijverlichting, iemand suggesties?
-
- Forum newbie
Ik ben opzoek naar lampen voor me dagrijverlichting:
Mag LED zijn maar ook gewoon Halogeen
eisen voor de lampjes zijn:
- Niet willen buigen aan de contactjes
- Kleur temperatuur van minimaal 7500k
- Xenon Look
- En natuurlijk geen storingen
Mag LED zijn maar ook gewoon Halogeen
eisen voor de lampjes zijn:
- Niet willen buigen aan de contactjes
- Kleur temperatuur van minimaal 7500k
- Xenon Look
- En natuurlijk geen storingen
vandaag de witte t20 lampen vervangen door oranje...
ziet echt beter uit...beetje ammie achtig
ziet echt beter uit...beetje ammie achtig
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Guido, volgens mij mag dit niet van meneer Koos Spee en ook t gedeelte van je nummerbord waar NL staat mag niet anders zijn dan
blauw..
blauw..
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- el coche SEAT
- Donateur member
De PIAA's zijn toch ook niet voorzien van een type goedkeuring.Ron UP schreef:Guido, volgens mij mag dit niet van meneer Koos Spee
Correct me if I'am wrong.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Mmm.....weet ik eigenlijk niet....maar ze stralen wel gewoon wit licht uit. Toevallig gister bij wegmisbruikers gezien dat de verlichting aan de voorkant alleen maar geel of wit licht mag hebben, behalve de knippersel coche SEAT schreef:De PIAA's zijn toch ook niet voorzien van een type goedkeuring.Ron UP schreef:Guido, volgens mij mag dit niet van meneer Koos Spee
Correct me if I'am wrong.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
geel licht voor mag gewoon dat is dus geen enkel probleem.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Geel.... Oranje.. Wat maakt het uit... Ik maak er een gli van haha..
En wat betreft die.sticker op de plaat.. Past mooier bij de auto.. En.ze refelcteren ook nog..
Kosten niet voor niets 15 euro per setje
En wat betreft die.sticker op de plaat.. Past mooier bij de auto.. En.ze refelcteren ook nog..
Kosten niet voor niets 15 euro per setje
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
@RonUp....alle teksten hierboven hebben geleid tot het afwerken van een hele bestellijst aan verlichting.
- 2x Osram Night Breaker Plus H4 (dimlichten)
- 2x Osram Night Breaker Plus HB4 (mistlampen)
- 2x Osram Diadem Chrome (knipperlichten)
- 2x PIAA H724 (7443) (dagrijlichten/stadslichten)
- 1x T10 LED Festoon 41mm (interieurlamp)
Komende week weer wat te doen......... als alles binnenkomt. Installeren en dan op naar Nuenen
RonUP, waar zijn die T10 LED's voor bedoeld die jij hebt besteld? Ik heb het geprobeerd te lezen en te vinden, maar ben een beetje de weg kwijtgeraakt (ondanks alle verlichting!!). Zijknipperlicht en kentekenverlichting?? Die wil ik ook graag witter hebben, dus zit verlegen om een antwoord. HELP!!
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep
Haha, jij goed bezig !!
Mooi lijstje zo, voor je Uppie
Die T10 heb ik inderdaad in mn kentekenverlichting maar eerlijk gezegd geeft dat net ff te weinig licht, wel gunstig voor oom agent natuurlijk
Is wel wat witter dan halogeen maar maakt niet extreem veel uit hoor. Gaat alleen veel langer mee dan halogeen
Mooi lijstje zo, voor je Uppie
Die T10 heb ik inderdaad in mn kentekenverlichting maar eerlijk gezegd geeft dat net ff te weinig licht, wel gunstig voor oom agent natuurlijk
Is wel wat witter dan halogeen maar maakt niet extreem veel uit hoor. Gaat alleen veel langer mee dan halogeen
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
@ronUp bedankt voor jouw antwoord. Leds zonder canbus neem ik aan voor de kentekenverlichting?
Je had op jouw foto's ( op pagina 1) wel 6 leds liggen. Heb je ze ook allemaal gebruikt?
Je had op jouw foto's ( op pagina 1) wel 6 leds liggen. Heb je ze ook allemaal gebruikt?
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep
Jep, zonder canbus. Ik had gelijk een paar setjes besteld ja, maar 2 gebruikt hoor, voor de breek he
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Ervaring: Alle lampen binnen
@LegacySystem of anderen die antwoord kunnen geven.LegacySystem schreef: - 2x Osram Night Breaker Plus H4 (dimlichten)
- 2x Osram Night Breaker Plus HB4 (mistlampen)
- 2x Osram Diadem Chrome (knipperlichten)
- 2x PIAA H724 (7443) (dagrijlichten/stadslichten)
- 1x T10 LED Festoon 41mm (interieurlamp)
Hoe bevalt deze verlichting en zijn er ook mensen bij die Osram hebben gebruikt in vergelijking met http://www.xenonlamp.nl/webshop/xenon/x ... look-blauw?
Zijn de betreffende mistlampen goed te gebruiken met bochtverlichting?
Ik ben wel benieuwd want heb nog even om wat onderzoek te doen, maar ook om niet alles in een keer te hoeven kopen voor de Up er is.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Die GP Thunder's zien er wel een heel stuk witter uit dan de Osram lampen. Wat ik zo op het plaatje zie.
Voor de mistlampen heb je HB4 nodig maar die zie ik zo snel even niet.
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Bij maat kan je HB4 selecteren.Psycho_Mantis schreef:Die GP Thunder's zien er wel een heel stuk witter uit dan de Osram lampen. Wat ik zo op het plaatje zie.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
-
- Forum newbie
Ik heb een setje GP Thunder's erin liggen!! ik zal even foto's maken en laten zien
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ok dik!
Ben benieuwd, misschien kan je me overtuigen zodat ik ze ook wil
Ben benieuwd, misschien kan je me overtuigen zodat ik ze ook wil
-
- Forum newbie
misschien iemand een oplossing voor?
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Volgens mij is daar geen oplossing voor. Heb op dit forum daar al meer over gelezen. De dagrijverlichting wordt wat gedimd bij aanzetten dimlicht, dit zorgt voor de geelkleuring.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
De enige oplossing is led verlichting nemen, die zijn altijd gewoon Wit
Echter, Goede LED's kosten redelijk wat geld en zijn lastig te vinden. Er zijn al diverse verhalen hier op het forum dat ledjes smelten of niet goed functioneren.
Echter, Goede LED's kosten redelijk wat geld en zijn lastig te vinden. Er zijn al diverse verhalen hier op het forum dat ledjes smelten of niet goed functioneren.