Graag gedaan Bonnie, wil wel nog even benadrukken dat ik jou slechts mijn mening gaf en niet het advies om een bepaalde band te kopen. Gaf jou alleen mijn kijk op het onderwerp banden, welke jij onder je bolide zet is jouw keuze en verantwoordelijkheid.Bonnie schreef: ↑zo 09 aug 2020, 10:51Ah bedankt voor deze informatie!
Van 4 seizoensbanden wist ik,die had ik nu ook, maar op zich kan je het in nederland dus eigenlijk prima redden met zomerbanden?
Ja wil niet meer besteden dan 600,- incl banden...2dehands vind ik ook absoluut geen probleem, alleen moet t alsnog wel in orde zijn natuurlijk;)
En qua merken van lichtmetalen velgen, zijn er die erg goed er uit komen en welke merk komt er niet zo goed uit?
Of kan ik het beter houden bij die van volkswagen zelf?
En weet iemand nog sites voor 2dehands velgen (incl banden kan ook!) waar ze ook meteen de banden op zetten?
Ik weet wat ik ongeveer wil, maar zelf kan ik niet veel qua auto's haha!
Groetjes Bonnie
Dus niet dat je bijvoorbeeld komend winterseizoen een glijer maakt op zomerbanden en dan bij mij aanklopt
Als je max €600 wilt uitgeven zou ik persoonlijk voor nieuw gaan, want je gaf aan er weinig verstand van te hebben, is niet erg maar gevaar is dan dat jou iets aangesmeerd wordt of je rotzooi koopt van een ander met slechte banden...
Dus kijk maar eens op die link die ik je stuurde, alles wijzigt vanzelf, prijzen staan er bij.
Succes en heb je nog vragen mag je ook een pb sturen
Groet Erik