Grijstinten
Grijstinten
Het werd hoog tijd om mijn Citigo eens op de foto te zetten en jullie te showen. Tenslotte rijd ik er al 16000 km mee.
Al een tijdje was ik van plan om de aluvelgen een ander kleurtje te geven. En ook de zwarte rubber zijstrippen vond ik te contrasterend. Kortom wat meer nuances aanbrengen.
De rubber stootstrips, spiegelkappen en mijn Apus velgen heb ik laten spuiten in een antracietkleur. Dat werd prachtig, de halfmatte verf heeft een parelmoereffect. Bij wisselend licht zie je wel 50 tinten grijs...
Ik ben heel tevreden over het resultaat en nog trotser op mijn Skogo dan ik al was! Dank aan mijn dealer, Hamers in Voorschoten.
Al een tijdje was ik van plan om de aluvelgen een ander kleurtje te geven. En ook de zwarte rubber zijstrippen vond ik te contrasterend. Kortom wat meer nuances aanbrengen.
De rubber stootstrips, spiegelkappen en mijn Apus velgen heb ik laten spuiten in een antracietkleur. Dat werd prachtig, de halfmatte verf heeft een parelmoereffect. Bij wisselend licht zie je wel 50 tinten grijs...
Ik ben heel tevreden over het resultaat en nog trotser op mijn Skogo dan ik al was! Dank aan mijn dealer, Hamers in Voorschoten.
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|
Re: Grijstinten
Dat is zeker een gave combinatie, ook een heel stuk sportiever zo!
Hij lijkt ook sprekend op mijn Citigo.
Skoda Citigo
Mooi die 50 tinten Maar heb je nooit plastidip overwogen?
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Spiegelkappen zijn heel gaaf gedaan!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Heb ik wel overwogen, maar vind dit net even chiquer.JuP ! schreef:Mooi die 50 tinten Maar heb je nooit plastidip overwogen?
Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|
Dankjwel Patrick.Patrick-Brand schreef:Spiegelkappen zijn heel gaaf gedaan!
Dankje. Het zouden zo maar broertjes kunnen zijn:)JaiGO schreef:Dat is zeker een gave combinatie, ook een heel stuk sportiever zo!
En nog eentje in het zonnetje.
Mooi toch!ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Vind het zeer geslaagd zo!
Nu misschien nog ter vervollediging aan de voorzijde de ringen rond de mistlichten, het lijstje op de onderste luchthapper en het chromen biesje rond het radiatorrooster nog in hetzelfde donkergrijs laten spuiten...
Nu misschien nog ter vervollediging aan de voorzijde de ringen rond de mistlichten, het lijstje op de onderste luchthapper en het chromen biesje rond het radiatorrooster nog in hetzelfde donkergrijs laten spuiten...
up! Black BMT 75pk 3d