Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
-
RoySchoep
- Forum newbie
Bericht
door RoySchoep » di 26 mei 2015, 20:36
Beste forumleden,
Een aantal weken ben ik al aan het onderzoeken hoe ik Bluetooth/USB audio kan inbouwen in mijn Up!
Ik heb een RCD215 radio met de Maps&More, de Maps&More ga ik niet meer gebruiken (ga ik vervangen door smartphone/tablet). De Grom USB3
http://www.gromaudio.com/store/usb_adapters/vw_seat_skoda_usb_ipod_adapter_direct_digital_interface.html kwam ik op het spoor en het leek mij een mooi apparaat om in mijn Up! te installeren.
Nu is alleen de vraag, zit er een CD-wisselaar aansluiting op de RCD215? Of zou ik mijn Maps&More uit m'n radio kunnen halen en de Grom inpluggen?
Natuurlijk sta ik open voor andere suggesties waarbij alles netjes weggewerkt is
Roy.
-
arnout84
- Forum eindbaas
Bericht
door arnout84 » di 26 mei 2015, 21:11
Er staat nog een topic over dit onderwerp ergens. Maar ja, je kunt die witte plug van de grom in de RCD215 pluggen. Normaal gaat daar de Maps and More in maar hoe dat dan in de radio zelf werkt??? Ik lees in de technische gegevens van de RCD215 dat hij een cd-wisselaar ondersteund maar ik ken niemand die zoiets in de praktijk heeft geprobeerd. Ik weet dat die apparaten zoals de grom werken als een "cd wisselaar"