Ik zal mij ook eventjes voorstellen. Ik ben Ron, getrouwd, 3 kids (20,18 en 13 jaar) en heb 12 jaar 3 verschillende VW transporters T4 gereden en zeer actief geweest op weetjewel.com.
Omdat de kosten toch wel de pan uitrezen wat betreft mrb voor een particulier (138 euro permaand) en ik eigenlijk altijd leeg ermee reed de overstap gedaan in november naar een Ford Cmax van 2008.
Op zich een hele fijne auto met werkelijk alle opties die denkbaar waren maar het Volkswagenbloed begon na 3 maanden toch weer te kriebelen.

De Ford had ik bij een VWdealer gekocht en daar dus ook weer ingeruild voor een nette prijs. Ik heb dus nog een maatje kleiner uitgekozen (verlengde T4, MPV Cmax en nu de Up)

De Up heb ik half januari besteld, het is geworden:
High Up
75 pk
3 deurs
Drive pakket
Executive pakket
Maps en more
Dynamic pakket met Triangelvelgen dus
Titaan zwart interieur met zwartglimmend dashboardinleg
Koetswerk dark silver. Ik had de fotos gezien van de autoshow in Frankfurt en was gelijk verkocht aan deze kleur !!
Vorige week hoorde ik dat de bluemotion toch eerder kwam dan de vertelde 1 juli, dus deze kon ik nog kosteloos omzetten, dit dus maar gedaan (altijd goed met evt inruilen denk ik

Deze kleur schijnt gemaakt te worden in week 15, dus we moeten nog ff geduld hebben !!
Ik heb m besteld zonder erin te hebben gereden haha, gewoon ff proefgezeten in een kale take up....
Erg leuk dat er ook een forum is voor de UP want ik mistte mn oude weetjewel forum toch wel hoor. We deelden daar gewoon al onze info ed met elkaar. Meetings organiseren, was altijd erg gezellig.
Hopelijk kan ik zo af en toe mijn bijdrage leveren hier, ik zal dagelijks kijken op het forum.
Groet Ron
Update: vandaag 13-3 de overstap gemaakt naar de Light Silver wegens problemen met de dark silver. Heb gelijk mn forum naam aangepast naar Ron UP