Een film zegt meer dan 1.000 woorden.
Met natuurlijk de obligate pré-montage foto:
![Afbeelding](https://live.staticflickr.com/4626/39074448294_552896b47e_c.jpg)
Vraagprijs € 425,-
Volgens mij heeft Damian de EC-Approved. Na het inbranden klinkt dat ook zeker niet verkeerd hoor. Als je geen fan bent van een redelijk luide uitlaat heb je wel een goede keuze gemaakt denk ik zo. De Road+ geeft al een aardig donker geluid en zeker na het inbranden. Er wordt mij ook vaak verteld dat ze mij aan horen komen. Zegt genoeg
Aah oke toch wel:) Beetje misleidend omdat er 'Street' wordt weergegeven in het filmpje:) Dan zou je eerder aan de Road+ versie denken. Dan klinkt de Resonated aardig goed dan moet ik zeggen. Voor die prijs is vast wel een koper, aangezien de Resonated variant tevens de duurste is van de drie versies.
Ik had toen aan de hand van onder andere jouw video op Youtube de Road+ aangeschaft. Was best lastig om aan de hand van wat videos het onderscheid te horen. Ik was daarom ook redelijk verbaast dat er bij mij zoveel geluid uit kwam. Ik snap nu waarom hahaTom Westendorp schreef: ↑wo 11 mar 2020, 09:181. is inderdaad een rechte pijp naar achteren, klinkt voor geen meter.
2. heeft een kleinere demper.
3. is inderdaad de minst luide.
Ik heb de Resonated, heb het even nagevraagd.