Dat hoor ik graag! Vind de Beats Audio subwoofer ook niet zuiver klinken. Echt een 'subwoofer' is het ook niet. Ik mis ook vaak bepaalde achtergrond tonen in veel nummers die ik thuis op mijn audiosysteem wel hoor. Ben nogal een muziekliefhebber, dus viel mij direct op. Ik ben alleen niet van plan om betere speakers te monteren. Neem het maar voor lief Het is in ieder geval al beter dan de standaard speakersdamianw26 schreef: ↑do 19 mar 2020, 18:35Daarstraks de Dynaudio subwoofer erin gezet, eerst even nog goed met de originele Beats sub naar een zang en stevig techno nummer geluisterd.
Zo zeg wat een verschil! Klank is veel helderder bij de zang, en als je van een flinke beat houdt is het al helemaal een top aankoop. Heel blij mee, en voor die 110 euro al helemaal Net als bij DAB is dit echt een mod die je na verloop van tijd opmerkt als je ineens weer teruggaat naar fm/ de standaard subwoofer.
Maargoed, ik ga over een tijdje ook de Dynaudio Sub aanschaffen. Fijn om te horen dat er wel degelijk verschil in zit:) Thanks!