Jouwe ziet er erg strak uit!! Wil misschien ook Vw logo eraf Haha....
Of zwart?!
Dus met een microvezeldoekje krijg je geen krassen op t glas? En dan met wax bijv?
Jouwe ziet er erg strak uit!! Wil misschien ook Vw logo eraf Haha....
Dankjewel, was er ook even zoet mee bij gebrek aan nylondraad Robin
Zou top zijn. Wellicht nog
Naar de bouwmarkt gaan en zo'n krabmesje halen, er moet meer gekrabd worden vóór het wegpoetsen, niet te bang zijn
Wat bedoel jij met -waas-? Hoe ziet het er nu uit dan? Zoals die foto die je postte?
Wat bedoel jij met -waas-? Hoe ziet het er nu uit dan? Zoals die foto die je postte?
Ik heb het toch ook gebruikt paar dagen terug? Het is geen zoutzuur ofzo wat je erop smeert, slechts een milde polish voor koplampen of gewoon voor lak.Roodupje schreef: ↑za 08 aug 2020, 20:36Motip gebruikt achter het logo voor, goed verwarmen en dan spuit t top.
De osram, ik ben er wel tevreden mee hoor. Felle lampen en ook de weg is aardig verlicht. Zit nu aan andere lampen te denken, mét lens er voor. Net een wat beter lichtbeeld.
Heb jij echt ervaring met dat spul op ons UP glas? Dan bestel ik dat even.
En de achterkant zou ik doen, maar twijfel nog te veel.....
Up!grade schreef: ↑za 08 aug 2020, 21:40Ik heb het toch ook gebruikt paar dagen terug? Het is geen zoutzuur ofzo wat je erop smeert, slechts een milde polish voor koplampen of gewoon voor lak.Roodupje schreef: ↑za 08 aug 2020, 20:36Motip gebruikt achter het logo voor, goed verwarmen en dan spuit t top.
De osram, ik ben er wel tevreden mee hoor. Felle lampen en ook de weg is aardig verlicht. Zit nu aan andere lampen te denken, mét lens er voor. Net een wat beter lichtbeeld.
Heb jij echt ervaring met dat spul op ons UP glas? Dan bestel ik dat even.
En de achterkant zou ik doen, maar twijfel nog te veel.....
Je bent wel een beetje een twijfelkont of niet? Eerder al met je velgen , geen kritiek hoor
Lampen met een lens ervoor? Wordt ingewikkeld en kostbaar vrees ik...
En naar welke naam luister jij eigenlijk? Je stelde je auto voor als Roodupje maar het is voor iedereen ook leuk om iets over de achtergrond van de eigenaren te weten toch? Maakt het iets persoonlijker, maar dat is mijn mening maar.
Ik zag op één van je mooie foto's een blonde haardos weerkaatsen in het Vw logo, ben jij dat zelf of je fotograaf?
Dus nogmaals mevrouw Roodupje ( of meneer?), niet twijfelen maar gewoon doen en denk aan mijn aanbod om je te helpen, 't had al klaar kunnen zijn