Nou het onderhoud aan de Mii is gedaan. Olie, oliefilter, interieurfilter vervangen, het luchtfilter van de motor was nog brandschoon en hoefde het eigenlijk niet eens te stofzuigen...
Toen de remtrommel gereset met de schroevendraaier, schroefje eruit en trek die remtrommel eraf. Althans dat dacht ik....
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
hij draaide soepel rond dus stond niet op de rem, maar hij wou er met geen mogelijkheid af. Had ook geen rubberen hamer ofzo en was bang dat ik met geweld of wrikken met een schroevedraaier (wat ik wel voorzichtig heb geprobeerd) de boel zou beschadigen, en aangezien hij pas 2 jaar en 26.000km geleden nog is schoongemaakt heb ik het daar voor nu maar bij gelaten.
Is er speciaal gereedschap om hem eraf te trekken wellicht? Of wat is de best practice daarvoor?
Daarna nog remvloeistof vervangen met een drukpompje, dat ging prima, was alleen ff zoeken naar het ventiel van de koppelingscilinder maar van onderaf had ik hem uiteindelijk gevonden en die ook volgens instructies ververst (vloeistof eruit, dan 10/15 keer snel de koppeling intrappen en daarna nog een keer vloeistof eruit). Hij rijdt nog steeds prima nu iig
Tot slot nog even met VCDS de SRI reset en een fullscan zonder foutcodes.