Kleppen stellen
Kleppen stellen
Wellicht al eens ergens besproken maar toch even de vraag: bij mijn motor ( en vroegere auto’s) moesten regelmatig de kleppen gesteld worden. Hoe is dat bij de UP-MII-Citigo ???
- Up!grade TSI
- Donateur member
Re: Kleppen stellen
Da's niet nodig Kees, hydraulische klepstoters
Lees dit als je het interessant vindt >>>
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- Up!grade TSI
- Donateur member
En vermoed dat het hetzelfde is als bij de MPI motoren...Up!grade TSI schreef: ↑zo 28 nov 2021, 11:57Da's niet nodig Kees, hydraulische klepstoters
Lees dit als je het interessant vindt >>> ZSP 539 VW De 1,0 l 3-cilinder TSI-motor.pdf
ik ga eens lezen, thnx
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Das war einmal gelukkig.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Als je die documentatie doorneemt krijg je de indruk dat er geen betere is dan de TSI van VW. Maar qua betrouwbaarheid steekt de ongeblazen versie hem behoorlijk naar de kroon.Up!grade TSI schreef: ↑zo 28 nov 2021, 11:57Da's niet nodig Kees, hydraulische klepstoters
Lees dit als je het interessant vindt >>> ZSP 539 VW De 1,0 l 3-cilinder TSI-motor.pdf
- Up!grade TSI
- Donateur member
Laten we appels met appels vergelijken KeesBlackciti schreef: ↑zo 05 dec 2021, 14:09Als je die documentatie doorneemt krijg je de indruk dat er geen betere is dan de TSI van VW. Maar qua betrouwbaarheid steekt de ongeblazen versie hem behoorlijk naar de kroon.Up!grade TSI schreef: ↑zo 28 nov 2021, 11:57Da's niet nodig Kees, hydraulische klepstoters