Maps & More.

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Hatchback
Forum newbie
Berichten: 60
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 16:51

Maps & More.

Bericht door Hatchback » za 07 jul 2012, 18:45

Drie vragen heb ik:

- Wordt er standaard een oplaadkabel meegeleverd? De doos was al open toen ik hem kreeg, vandaar de vraag;

- Heeft iemand ervaring met registratie van het apparaat en zo ja: is er al een nieuwe kaart leverbaar? De kaart die is meegeleverd is van Q2 2011;

- Is het mogelijk om de snelheid af te lezen in het navigatiemenu zodat je dus de werkelijke snelheid afleest zoals die door de satellieten wordt waargenomen?

Dank vast voor de reactie(s).
Ik rij meestal Hi :roll: in m'n uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie :mrgreen:

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Maps & More.

Bericht door Psycho_Mantis » za 07 jul 2012, 18:49

1. Ja die zit er standaard bij
2. Ja de nieuwste kaart is Q2/2012
3. Volgens mij niet.

Gebruikersavatar
inside
Forum newbie
Berichten: 56
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:47
Locatie: arnhem

Re: Maps & More.

Bericht door inside » za 07 jul 2012, 20:38

Hatchback schreef:
- Is het mogelijk om de snelheid af te lezen in het navigatiemenu zodat je dus de werkelijke snelheid afleest zoals die door de satellieten wordt waargenomen?

Dank vast voor de reactie(s).
ja dat is mogelijk

Hatchback
Forum newbie
Berichten: 60
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 16:51

Re: Maps & More.

Bericht door Hatchback » zo 08 jul 2012, 13:24

inside schreef:
Hatchback schreef:
- Is het mogelijk om de snelheid af te lezen in het navigatiemenu zodat je dus de werkelijke snelheid afleest zoals die door de satellieten wordt waargenomen?

Dank vast voor de reactie(s).
ja dat is mogelijk

Wil je s.v.p. uitleggen hoe ik dat kan instellen?

Dank vast!
Ik rij meestal Hi :roll: in m'n uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie :mrgreen:

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Maps & More.

Bericht door Martin33 » zo 08 jul 2012, 13:43

Hatchback schreef:
inside schreef:
Hatchback schreef:
- Is het mogelijk om de snelheid af te lezen in het navigatiemenu zodat je dus de werkelijke snelheid afleest zoals die door de satellieten wordt waargenomen?

Dank vast voor de reactie(s).
ja dat is mogelijk

Wil je s.v.p. uitleggen hoe ik dat kan instellen?

Dank vast!
staat gewoon in de handleiding op de maps and more......en als tip kijk even op de post Mijn 2e Up bij je laatste opmerking :o
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Hatchback
Forum newbie
Berichten: 60
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 16:51

Re: Maps & More.

Bericht door Hatchback » zo 08 jul 2012, 14:09

Wil je s.v.p. uitleggen hoe ik dat kan instellen?

Dank vast![/quote]
staat gewoon in de handleiding op de maps and more......en als tip kijk even op de post Mijn 2e Up bij je laatste opmerking :o[/quote]

Je gaat er een "zoekplaatje" van maken?
Dan ga ik wel op zoek, no problem.
Van je tip snap ik niets. Ik lees in mijn tekst niet het antwoord op m'n vraag.
Ik rij meestal Hi :roll: in m'n uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie :mrgreen:

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Maps & More.

Bericht door oubaasje » zo 08 jul 2012, 15:30

op bladzijde 63 van de handleiding staat een plaatje van het navigatiescherm. Rechts, bijna bovenaan zie je bij punt 10 dat zowel de actuele snelheid wordt aangegeven als de hoogte waar je op dat moment rijdt. Ik ga het morgen eens uitproberen
Ad

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Maps & More.

Bericht door Martin33 » zo 08 jul 2012, 16:25

Hatchback schreef:Wil je s.v.p. uitleggen hoe ik dat kan instellen?

Dank vast!
staat gewoon in de handleiding op de maps and more......en als tip kijk even op de post Mijn 2e Up bij je laatste opmerking :o[/quote]

Je gaat er een "zoekplaatje" van maken?
Dan ga ik wel op zoek, no problem.
Van je tip snap ik niets. Ik lees in mijn tekst niet het antwoord op m'n vraag.[/quote]

ok dan zal ik hem even uitleggen, in een andere post noem je de medegebruikers lezers van het forum lui.....
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Hatchback
Forum newbie
Berichten: 60
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 16:51

Re: Maps & More.

Bericht door Hatchback » zo 08 jul 2012, 17:41

Martin33 schreef:
Hatchback schreef:Wil je s.v.p. uitleggen hoe ik dat kan instellen?

Dank vast!
staat gewoon in de handleiding op de maps and more......en als tip kijk even op de post Mijn 2e Up bij je laatste opmerking :o
Je gaat er een "zoekplaatje" van maken?
Dan ga ik wel op zoek, no problem.
Van je tip snap ik niets. Ik lees in mijn tekst niet het antwoord op m'n vraag.[/quote]

ok dan zal ik hem even uitleggen, in een andere post noem je de medegebruikers lezers van het forum lui.....[/quote]

Dank voor je uitleg, maar:
- Dat slaat dus niet op mijn laatste opmerking, maar een andere posting, zoals je nu wel meldt. Niet zo raar als ik je dan niet snap;
- Achter lui staat een ;-) wat aangeeft dat het is bedoelt als grapje, maar dat kwam blijkbaar niet over waarvoor mijn excuus;
- Ik had zelf een url gezocht met het antwoordt op de vraag, dus waar doel je op?
- Ik had zelf al heel wat gezocht, maar een handleiding van 151 pagina's "even" doorscrollen zonder een detail over het hoofd te zien lukt niet foutloos. Op mijn ingevoerde zoektermen kon ik niets vinden. Een snelheidsbekeuring heb je maar zo en die voorkom ik liever. Voorheen had ik een TT die standaard de snelheid aangeeft. Ik heb het apparaat pas een paar dagen dus ik ben geheel nieuw wat betreft het uitzoeken erop. Een verkoper vertelde me dat hij wel een dag over het systeem kan uitweiden. Verder zou je kunnen weten dat ik geen oplaadkabel heb en de batterij was niet vol bij overdracht van het apparaat. Nadien is hij nog niet vol geraakt. Ik heb nogal wat ingevoerd en uitgezocht;
- Door de tip van Ad heb ik na wat zoekwerk de instelling gevonden, waarvoor dank.
Ik rij meestal Hi :roll: in m'n uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie :mrgreen:

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Maps & More.

Bericht door Up-Jury » do 12 jul 2012, 09:33

er staan 5 topics op dit forum die over Maps en More gaat (nu 6) allemaal met vragen en uitleg, tevens is de handleiding te downloaden via Navigon website. Ook hebben we een ZOEK optie op dit forum (rechts boven).

Hatchback
Forum newbie
Berichten: 60
Lid geworden op: za 07 jul 2012, 16:51

Re: Maps & More.

Bericht door Hatchback » do 12 jul 2012, 09:52

Up-Jury schreef:er staan 5 topics op dit forum die over Maps en More gaat (nu 6) allemaal met vragen en uitleg, tevens is de handleiding te downloaden via Navigon website. Ook hebben we een ZOEK optie op dit forum (rechts boven).
De zoekfunctie werk niet (bij mij).

"De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: maps
Je moet minimaal 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minimaal 3 tekens bevatten en maximaal 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens."

Ook niet als in "maps more" of "more" opgeef.
Ik rij meestal Hi :roll: in m'n uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie :mrgreen:

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Maps & More.

Bericht door Up-Jury » do 12 jul 2012, 09:59

Hatchback schreef:De zoekfunctie werk niet (bij mij).

"De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: maps
Je moet minimaal 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minimaal 3 tekens bevatten en maximaal 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens."

Ook niet als in "maps more" of "more" opgeef.
Ik geef alleen maar aan dat je ook een beetje zelf ondernemend kan zijn door het forum een beetje door te spitten, onnodig dubbele topic's aanmaken vervuild het forum en zorgt ervoor dat de ZOEK functie minder goed werkt zoals je zelf al gemerkt hebt.

Plaats reactie