Willekeurig startscherm maps&more

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Up&Go
Vagling liefhebber

Willekeurig startscherm maps&more

Bericht door Up&Go » zo 08 jul 2012, 23:42

Al vanaf het begin valt me op dat maps&more in verschillende schermen start als je de Up weer opnieuw start en heel vaak in een andere functie/scherm dan toen ik de auto uitzette. Ik gebruik navigatie vaak (kaartweergave) maar als ik dan de auto uitzet en later weer start dan kan het zomaar zijn dat hij ineens de SD-card weergeeft of het bleu-trainer. Je zou verwachten dat hij weer start in exact dezelfde toestand als waarin hij werd uitgeschakeld. Wie herkent dit? En waar zou het aan kunnen liggen?

Toine
Vagling liefhebber

Re: Willekeurig startscherm maps&more

Bericht door Toine » di 10 jul 2012, 12:10

In de Mii deze problemen niet met het schermpje, heb je wel de laatste update van Navigon?

Het eerste wat ik gedaan heb met het scherpje, eerst ff geupdate aan de PC en dat waren er toen al 2...

En mocht je alles al up to date hebben ff naar de dealert.... :roll:
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » di 10 jul 2012, 14:46

Up&Go schreef:Al vanaf het begin valt me op dat maps&more in verschillende schermen start als je de Up weer opnieuw start en heel vaak in een andere functie/scherm dan toen ik de auto uitzette. Ik gebruik navigatie vaak (kaartweergave) maar als ik dan de auto uitzet en later weer start dan kan het zomaar zijn dat hij ineens de SD-card weergeeft of het bleu-trainer. Je zou verwachten dat hij weer start in exact dezelfde toestand als waarin hij werd uitgeschakeld. Wie herkent dit? En waar zou het aan kunnen liggen?
ook na diverse updates doen beide maps&more systemen van ons hetzelfde. Ook is het niet consequent :?
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Up&Go
Vagling liefhebber

Bericht door Up&Go » di 10 jul 2012, 14:55

ook na diverse updates doen beide maps&more systemen van ons hetzelfde. Ook is het niet consequent :?[/quote]

Nee consequent is het allerminst, hij start gewoon daar waar hij zin heeft. Zelfs met functies die ik nog nooit heb gebruikt :D

Martin33
Vagling liefhebber

Bericht door Martin33 » di 10 jul 2012, 15:34

Up&Go schreef:ook na diverse updates doen beide maps&more systemen van ons hetzelfde. Ook is het niet consequent :?
Nee consequent is het allerminst, hij start gewoon daar waar hij zin heeft. Zelfs met functies die ik nog nooit heb gebruikt :D[/quote]

Heb je al eens een volledige reset geprobeerd met de Maps&More?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » di 10 jul 2012, 17:45

Martin33 schreef:
Up&Go schreef:ook na diverse updates doen beide maps&more systemen van ons hetzelfde. Ook is het niet consequent :?
Nee consequent is het allerminst, hij start gewoon daar waar hij zin heeft. Zelfs met functies die ik nog nooit heb gebruikt :D
Heb je al eens een volledige reset geprobeerd met de Maps&More?[/quote]

Heb ik 1 maal moeten doen omdat die vast zat in de alpen. :( Navigatie bleef hangen, na een tunnel (standaard beeld van tunnel) kwam de kaart niet meer terug. MP3's bleven echter wel afspelen. :o
Daarna is dit inconsequente gedrag net zo vrolijk verder gegaan.........
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Toine
Vagling liefhebber

Bericht door Toine » wo 11 jul 2012, 00:47

Daar heb ik met het B merk geen last van.... 8-)

haha wel 2X geUP!date.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Plaats reactie