Hoi allemaal,
Sinds anderhalf jaar is mijn vrouw de trotse eigenaar van een VW Up 1.0 BMT Move Up bj eind 2018. Daar hebben wij een originele VW Telefoonstandaard in laten zetten. Nu heeft ze een IPhone 12 ProMax gekocht en die past niet meer in de standaard. Mijn vraag is nu moet ik een hele nieuwe standaard aanschaffen ( en zo ja iemand een suggestie?) of kan ik het bovenste gedeelte vervangen? Ik hoop op iemand die hier ervaring mee heeft en mij van advies kan voorzien! Dank je wel alvast! Gr, Jurjën
Telefoonstandaard IPhone 12 ProMax
Re: Telefoonstandaard IPhone 12 ProMax
https://theupgrade.haus/collections/int ... one-holder is helaas wel uitverkocht
VW UP 2021 Deep Black Pearl
VW E-UP 2022 Silicium grey black pearl
Hi Simon!
Dank je wel voor je hele snelle reactie! Maar is er hier gewoon in Nederland niet iets te koop of een oplossing?
Dank je wel voor je hele snelle reactie! Maar is er hier gewoon in Nederland niet iets te koop of een oplossing?
Je kan met de 3D printer een nieuwe beugel printen.
Ik moet dat voor die van mij ook nog doen. Ik geef wel een gil als ik er klaar mee ben.
Ik moet dat voor die van mij ook nog doen. Ik geef wel een gil als ik er klaar mee ben.
Hij is nu weer leverbaar zie ik https://redirect.viglink.com/?format=go ... one-holder
VW UP 2021 Deep Black Pearl
Hi fer-NL! Dank je wel voor je reactie! Het ging de afgelopen tijd wat slecht met m’n moeder en was daardoor wat afgeleid! Maar heb het nog steeds niet opgelost dus ben heel benieuwd naar je bevindingen! Dus ik houd me aanbevolen! Groetjes, Jurjen
Via de link zie je wat ik kocht. De voet had ik nog.
De houder is erg degelijk en lijkt me stabiel genoeg om Belgische kasseienwegen te trotseren
www.marktplaats.nl/v/telecommunicatie/t ... o-seat-mii
Als de link het niet (meer) doet zoek dan binnen MP op:
Telefoon houder navigatie voor VW UP! Skoda CitiGo SEAT MII
De houder is erg degelijk en lijkt me stabiel genoeg om Belgische kasseienwegen te trotseren
www.marktplaats.nl/v/telecommunicatie/t ... o-seat-mii
Als de link het niet (meer) doet zoek dan binnen MP op:
Telefoon houder navigatie voor VW UP! Skoda CitiGo SEAT MII
Ik rij meestal Hi in m'n uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie