deurgrepen UP - Polo ?
deurgrepen UP - Polo ?
Weet iemand met zekerheid of de deurgrepen van de UP het zelfde zijn als die van de Polo ?
Of misschien ander model VW ?
Of misschien ander model VW ?
Re: deurgrepen UP - Polo ?
Ziet er wel naar uit...
Maar natuurlijk niet met zekerheid te zeggen....
Wat wil je er mee doen dan...
Maar natuurlijk niet met zekerheid te zeggen....
Wat wil je er mee doen dan...
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
ik krijg binnenkort de White UP uitvoering en dan wil ik de deur grepen in chrome hebben.
Die zijn in ABS chrome uitvoering te koop maar niet specifiek voor de UP, wel Polo en Golf oa.
Lijkt mij toch niet dat VW voor de UP andere deur grepen laat maken......
.
Die zijn in ABS chrome uitvoering te koop maar niet specifiek voor de UP, wel Polo en Golf oa.
Lijkt mij toch niet dat VW voor de UP andere deur grepen laat maken......
.
Brrrrr.... wat lelijk.... pesoonlijk vind ik het niets, beetje goedkoop ogen...
Maar goed jij moet ermee rijden..
Maar goed jij moet ermee rijden..
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Ik vind het meer een gemiste kans van VW op de White versie, doen ze bijna alles in chrome behalve dat.
Maar goed, staat het niet dan kan het er weer vanaf, en 18 euro lichter maar daar kom ik wel over heen, de teller staat op ca 12.000 euro voor mijn UP op dit moment (en klimmend !), dus........
Maar goed, staat het niet dan kan het er weer vanaf, en 18 euro lichter maar daar kom ik wel over heen, de teller staat op ca 12.000 euro voor mijn UP op dit moment (en klimmend !), dus........
ik heb er al een aantal van gemonteerd op een T5
als je er van houd staat het wel leuk
vind dat er wel scherpe randen aan zitten en dat vind ik niet fijn
wil zelf kijken of de blind plaat van rechts ook links past dan kun je hem ombouwen naar sleutelloos
dat vind ik wel weer leuk
zo zie je ieder een eigen smaak
wil zelf kijken of de blind plaat van rechts ook links past dan kun je hem ombouwen naar sleutelloos
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Handig is dat als je ontvanger of zender er mee stopt...Ben schreef:ik heb er al een aantal van gemonteerd op een T5
Niet alleen de sleutel maar ook de accu van de auto kan leeg raken of de sleutel kan stuk vallen zelf in een put vallen kan gebeuren....
En dat gebeurt allemaal niet zo snel maar het kan wel en dan ben je wel de klos want je hebt niks aan je 2e sleutel dan.
En dat gebeurt allemaal niet zo snel maar het kan wel en dan ben je wel de klos want je hebt niks aan je 2e sleutel dan.
Zulke handgrepen lijkt mij ook wel mooi. Maar nu ik hoor dat er scherpe randjes aan zitten denk ik dat ik het toch maar achterwege laat.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Weet iemand welke dit precies zijn?
Ik hou wel van chroom
Ik hou wel van chroom
-
- Vagling liefhebber
en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou ze ook graag op mijn auto zetten maar dan van massief chroom en niet van die "plakplaatjes" - heeft iemand enig idee of die al te verkrijgen zijn en waar. Ik heb ze namelijk nog niet gevonden.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Up-Jury
- Donateur member
Bart007 schreef:Taadaa!!
http://www.ebay.de/itm/Chrom-VW-Up-Turg ... 524wt_1111
Even scrollen naar benee en ze zijn er ook voor twee deurs, heb ze zelf ook.
Dat zijn de klevers, toch Bart? Althans dat is wat ik begrijp uit de beschrijving. En die wil ik nu juist niet.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC