Afgeleverd, de Up! Martin_TDI
-
- Donateur member
Re: Afgeleverd, Up! Martin_TDI
Zo lang er nog geen feitelijke zaken zijn maak ik geen topic aan
En offtopic? Ik heb op de tdiclub 11800 offtopic postings geloof ik, maak me er niet druk om.
Ik zal morgen eens kijken in mijn leon Fr of die in een zgn Cupra stand kan. Bij mijn A3 merkte ik geen verschil.
En offtopic? Ik heb op de tdiclub 11800 offtopic postings geloof ik, maak me er niet druk om.
Ik zal morgen eens kijken in mijn leon Fr of die in een zgn Cupra stand kan. Bij mijn A3 merkte ik geen verschil.
Hihi.... ik zit ook nog op een ander spam forum...
Maar goed ik weet ook niet of het met de leon gaat, bij mijn vorige ibia 6L ging dat wel, de besturing ging werd er iets zwaarder/directer van...
Maar goed ik weet ook niet of het met de leon gaat, bij mijn vorige ibia 6L ging dat wel, de besturing ging werd er iets zwaarder/directer van...
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Nou, als je toch spam niet vervelend vind heb ik ook nog een vraagje of er iets veranderd kan worden met VAGCOM.
Is t mogelijk dat je drl blijft branden bij inschakelen dimlicht? Diverse Audi hebben dat ook en Opel Insignia heeft dat ook
Is t mogelijk dat je drl blijft branden bij inschakelen dimlicht? Diverse Audi hebben dat ook en Opel Insignia heeft dat ook
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
mooie up zeg ook zo lekker compleet veel plezier er mee.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
-
- Forum newbie
Hee Martin,
Dat is een strak wagentje hoor
Veel veilige km's gewenst
Dat is een strak wagentje hoor
Veel veilige km's gewenst
Let's go UP
IN BESTELLING: 2 deurs High Up; 75pk BMT; Up! Black; Drive pakket; Panorama schruif-/kanteldak; Upsilon LM velgen; Zonder typeaannduiding; Lederen bekleding
IN BESTELLING: 2 deurs High Up; 75pk BMT; Up! Black; Drive pakket; Panorama schruif-/kanteldak; Upsilon LM velgen; Zonder typeaannduiding; Lederen bekleding
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
- el coche SEAT
- Donateur member
Het Martin,
Fijne vakantie gehad?
En als klapper een super mooie up!
Veel veilige kilometers.
Rense
Fijne vakantie gehad?
Veel veilige kilometers.
Rense
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
-
- Donateur member
-
- Donateur member
Bedankt Rense.el coche SEAT schreef:Het Martin,
Fijne vakantie gehad?
Veel veilige kilometers.
Rense
martin is er nog korting te krijgen voor leden van het vw up forum??
18,3 KM/L
18,3 KM/L
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Op de vorige pagina valt te lezen dat als je aangeeft dat je via het www.vwupforum.nl komt je altijd de scherpste prijs krijgt.TV_UP! schreef:martin is er nog korting te krijgen voor leden van het vw up forum??
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
dan heb ik echt een bril nodig heb er echt overeen gelezen maar goed om te weten
18,3 KM/L
18,3 KM/L