"Mighty Mouse" UP!
"Mighty Mouse" UP!
Hallo iedereen,
Mijn naam is Tin en ik volg dit super-coole forum al enige maanden. Mijn vriendin en ik zijn sinds juni de trotse bezitters van een 5-deurs Black-UP! en genieten er elke dag van om in deze auto te mogen rijden. We zijn zelfs zo dol op dat scheurijzertje dat we hem een bijnaam hebben gegeven: Mighty Mouse!
Inmiddels (wel heel) goed ingereden en de Up al door 9 Europeese landen gestuurd, vanaf Nederland via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Italië, Zwitserland, Frankrijk en Belgie... Een slordige 7500 kilometers heeft ie al afgelegd, maar verder ben ik er zeker zuinig op. Elke week met de hand wassen, mijn buren worden er vast gek van...
Anyway, heb wat foto's in rubriek "mijn auto" onder Mighty Mouse UP!
Spreek jullie allen graag!
Groet Tin!
Mijn naam is Tin en ik volg dit super-coole forum al enige maanden. Mijn vriendin en ik zijn sinds juni de trotse bezitters van een 5-deurs Black-UP! en genieten er elke dag van om in deze auto te mogen rijden. We zijn zelfs zo dol op dat scheurijzertje dat we hem een bijnaam hebben gegeven: Mighty Mouse!
Inmiddels (wel heel) goed ingereden en de Up al door 9 Europeese landen gestuurd, vanaf Nederland via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Italië, Zwitserland, Frankrijk en Belgie... Een slordige 7500 kilometers heeft ie al afgelegd, maar verder ben ik er zeker zuinig op. Elke week met de hand wassen, mijn buren worden er vast gek van...
Anyway, heb wat foto's in rubriek "mijn auto" onder Mighty Mouse UP!
Spreek jullie allen graag!
Groet Tin!
1.0 55KW/75PK BlueMotionTech 5Deurs HIGH UP, Black-UP pakket
"Here I come to save the day!" That means that Mighty Mouse is on the way!
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: "Mighty Mouse" UP!
Welkom hier. Ben benieuwd naar de foto's, maar die zie ik wel verschijnen
Welkom Tin !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Dank jullie wel!
De eerste foto's staan erop, veel plezier.
De eerste foto's staan erop, veel plezier.
1.0 55KW/75PK BlueMotionTech 5Deurs HIGH UP, Black-UP pakket
welkom
leuke naam ook
leuke naam ook
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Tin, mooie wagen kerel, ook je andere topic gezien, gave foto's !!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Welkom ook hier
Greets
Greets