Originele VW Up radio inbouwen.
Originele VW Up radio inbouwen.
Dag allemaal,
Is het mogelijk om een originele Vw Up autoradio uit een andere up in te bouwen in een volkswagen take up?
Mijn vraag is gaat dit werken of is de radio verbonden aan de auto oid?
Groetjes Rick
Is het mogelijk om een originele Vw Up autoradio uit een andere up in te bouwen in een volkswagen take up?
Mijn vraag is gaat dit werken of is de radio verbonden aan de auto oid?
Groetjes Rick
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Re: Originele VW Up radio inbouwen.
Is er echt niemand die het weet ?
We´re going UP! UP! UP!
Dit zou je het beste even aan de dealer kunnen vragen.
Maar ik hoop wel dat dit mogelijk is.
Jij wilt dus die standaard auto radio slot laten vervangen voor een geïntegreerde versie ? Misschien kunnen we ruilen ik wil namelijk mijn eigen radio kunnen inbouwen
Maar ik hoop wel dat dit mogelijk is.
Jij wilt dus die standaard auto radio slot laten vervangen voor een geïntegreerde versie ? Misschien kunnen we ruilen ik wil namelijk mijn eigen radio kunnen inbouwen
Did you have your UP today ? Level UP !
Ik heb nog geen up helaas en zou evt al een goedkope vw up radio kunnen kopen.
Groetjes Rick
Groetjes Rick
We´re going UP! UP! UP!
Hoe moet dat er dan uit komen te zien ?
Did you have your UP today ? Level UP !
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Je kunt het beste even bellen met VAG Techniek in Nuenen. Zij hebben veel ervaring met in- en ombouw van originele VAG-accessoires. Daar kan men je ook gelijk vertellen of een originele radio eventueel nog aangemeld moet worden m.b.v. de VagCom apparatuur.
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Kies voor een Volkswagen RMT200 radio!!!!
Heeft nog Bluetooth handfree, USB, SD-kaart en een aux-ingang ook!
Kost bij de dealer 295 euro.
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Deze werkt niet met de maps + more neem ik aan?Nemad schreef:Kies voor een Volkswagen RMT200 radio!!!!
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Ik denk het niet, maar zeker weten doe ik dat niet!Psycho_Mantis schreef:Deze werkt niet met de maps + more neem ik aan?Nemad schreef:Kies voor een Volkswagen RMT200 radio!!!!
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'