Middenarmsteun
- oubaasje
- Vagling liefhebber
Re: Middenarmsteun
contact gehad met Cargoods en kon de armsteun zonder problemen terugsturen.
Pakketje verstuurd en nu maar afwachten of ze ook terugbetalen.
PS
Een dag erna stond de aankoopsom al op m'n bankrekening. Een goede service!
Pakketje verstuurd en nu maar afwachten of ze ook terugbetalen.
PS
Een dag erna stond de aankoopsom al op m'n bankrekening. Een goede service!
Laatst gewijzigd door oubaasje op do 30 aug 2012, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag bij de Seat Dealer langs geweest om de armsteun die leverbaar is voor de Mii in te laten bouwen voor mijn UP! En voordat jullie beginnen ja hij past, en jij hij is origineel . (Vertel het niet verder maar, de UP! Mii en Citigo zijn carrosserie matig exact de zelfde auto's, wat in de UP! past, past ook in de Mii )
Het betreft een zwarte stoffen armsteun, in hoogte verstelbaar en met een opbergvak. Om de armsteun te installeren vervalt de bekerhouder aan de zij/achterkant. Dit word, na wat ik heb gezien, met schroeven die in de bekerhouder worden gedraaid bevestigd.
Inbouwtijd en kleine 20 minuten en 258 euro lichter. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Foto's volgen nog als ik het vervelende LG softwareprogramma aan de praat krijg.
Het betreft een zwarte stoffen armsteun, in hoogte verstelbaar en met een opbergvak. Om de armsteun te installeren vervalt de bekerhouder aan de zij/achterkant. Dit word, na wat ik heb gezien, met schroeven die in de bekerhouder worden gedraaid bevestigd.
Inbouwtijd en kleine 20 minuten en 258 euro lichter. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Foto's volgen nog als ik het vervelende LG softwareprogramma aan de praat krijg.
High Uppie-75pk BMT, alles erop en eraan en nee toch geen panoramisch dakje maar wel een carbon dak en spiegels // Philips Silver Vision // Osram NightBreaker Plus
Is niet nodig voor de telefoon gewoon naar ''deze computer'' en dan kijken waar de telefoon staat, je kiest dan voor DCIM geloof ik en daar staan de foto's
Was het maar zo makkelijk bij LG. Moest eerst Tethering instellingen veranderen usb tethering...zucht..ik verlang terug naar mijn HTC..stUp! schreef:Is niet nodig voor de telefoon gewoon naar ''deze computer'' en dan kijken waar de telefoon staat, je kiest dan voor DCIM geloof ik en daar staan de foto's
High Uppie-75pk BMT, alles erop en eraan en nee toch geen panoramisch dakje maar wel een carbon dak en spiegels // Philips Silver Vision // Osram NightBreaker Plus
Ik heb ook LG de Optimus 3D
Vorige week de armsteun van de Seat Mii besteld, voor de VW UP, bij de VW dealer.
En afgesproken, dat we eerst gaan kijken of en hoe het staat...
Vandaag was hij op voorraad, en na even gecheckt te hebben, of de kleur en de maat overeen kwam, gelijk laten inbouwen.
Eindelijk, het rijdt heerlijk, en meer ontspannen.
De armsteun past perfect, en schuurt nergens tegen aan.
Onderaan de armsteun zit een draaiknop, om de steun in hoogte te kunnen stellen.
De prijs is idd 259 euro inclusief inbouwen en BTW, dat is behoorlijk, maar vond dit beter dan imitatie, wat misschien niet echt goed past.
Vandaag was hij op voorraad, en na even gecheckt te hebben, of de kleur en de maat overeen kwam, gelijk laten inbouwen.
Onderaan de armsteun zit een draaiknop, om de steun in hoogte te kunnen stellen.
De prijs is idd 259 euro inclusief inbouwen en BTW, dat is behoorlijk, maar vond dit beter dan imitatie, wat misschien niet echt goed past.
Vandaag armsteun gekocht in Duitsland voor de Mii past ook in up voor 154 ex. montage maar is slechts een kwestie van een paar schroeven.
Tuurlijk is de prijs lekker, maar het zijn niet alleen een paar schroeven, maar ook nog wat gaatjes boren.bas schreef:Vandaag armsteun gekocht in Duitsland voor de Mii past ook in up voor 154 ex. montage maar is slechts een kwestie van een paar schroeven.
Klein stukje bekleding insnijden, rond een half uurtje a 40 minuten werk.
En als hij goed is gemonteerd, met ijzeren plaat , dan kan hij 60 kilo aan.
I.v.m garantie, en ben zelf niet echt handig......had ik het er wel voor over.
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Haha, ik vroeg me al af war die draaiknop aan de onderkant was... hoeveel cm ongeveer kan je de armsteun dan in de hoogte verstellen?
Grtz
Grtz
up! Black BMT 75pk 3d
Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.GunSpeed schreef:Haha, ik vroeg me al af war die draaiknop aan de onderkant was... hoeveel cm ongeveer kan je de armsteun dan in de hoogte verstellen?
Grtz
En uiteraard vertikaal omhoog , tussen de stoelen , als je hem niet gebruikt, zoals op de foto te zien is.
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Dat is best wel handig, op deze manier zit ie voor bijna iedereen comfortabelruud schreef:Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.
1.in de hoogte verstelbaar
2.handig opbergvak
3.stevige constructie
4.mooie afwerking
Dit zijn toch vier goede redenen om voor deze ietwat duurdere oem armsteun te kiezen volgens mij
up! Black BMT 75pk 3d
Precies de redenen waarom ik idd voor deze armsteun heb gekozenGunSpeed schreef:Dat is best wel handig, op deze manier zit ie voor bijna iedereen comfortabelruud schreef:Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.
2.handig opbergvak
3.stevige constructie
4.mooie afwerking
Dit zijn toch vier goede redenen om voor deze ietwat duurdere oem armsteun te kiezen volgens mij
maar als deze alleen maar in stof leverbaar is en alleen grijs vloekt het een beetje bij een lederen interieurGunSpeed schreef:Dat is best wel handig, op deze manier zit ie voor bijna iedereen comfortabelruud schreef:Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.
2.handig opbergvak
3.stevige constructie
4.mooie afwerking
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Dat klopt inderdaad, hopelijk komt VW , als ze de armsteun in het assortiment opnemen, met meerdere varianten. (de kleur van deze is meer antraciet)Martin33 schreef:maar als deze alleen maar in stof leverbaar is en alleen grijs vloekt het een beetje bij een lederen interieurGunSpeed schreef:Dat is best wel handig, op deze manier zit ie voor bijna iedereen comfortabelruud schreef:Ik schat dat je hem 10 cm naar boven , en 10 cm naar beneden bij kunt stellen.
2.handig opbergvak
3.stevige constructie
4.mooie afwerking
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Past precies bij jouw interieur!ruud schreef:Dat klopt inderdaad, hopelijk komt VW , als ze de armsteun in het assortiment opnemen, met meerdere varianten. (de kleur van deze is meer antraciet)
Mijn dealer zei dat, afgaande op andere VW-modellen, de kans groot is dat VW de armsteun alleen in leder of kunstleder zou gaan leveren en maar in één kleur... Weet echt niet wat daar van aan is...
up! Black BMT 75pk 3d
Ik heb ook geen idee, vroeger leverden ze de Kamei-armsteun, voor de Polo, dat was ook een heel mooi model, maar idd ook alleen in antraciet.GunSpeed schreef:Past precies bij jouw interieur!ruud schreef:Dat klopt inderdaad, hopelijk komt VW , als ze de armsteun in het assortiment opnemen, met meerdere varianten. (de kleur van deze is meer antraciet)
Mijn dealer zei dat, afgaande op andere VW-modellen, de kans groot is dat VW de armsteun alleen in leder of kunstleder zou gaan leveren en maar in één kleur... Weet echt niet wat daar van aan is...
Heb de afgelopen weken vaak contact gehad, met Pon, maar ze weten het zelf niet...kleur/leverdatum/prijs...allemaal heel vaag.
was het wachten zat, vandaar de keuze voor dit type.
- heavy maxi
- Forum newbie
als ik die foto's van jou zie ruud ga ik mooi voor een orgineel armsteuntje !
mijn andere hobby chek it out ! R.R. Custom facebook
Mooi ding!ruud schreef:Vorige week de armsteun van de Seat Mii besteld, voor de VW UP, bij de VW dealer.
Krijg je zeker geen spijt van.....heavy maxi schreef:als ik die foto's van jou zie ruud ga ik mooi voor een orgineel armsteuntje !
Wat heb ik dit een paar maanden gemist zeg.
Laatst gewijzigd door ruud op vr 31 aug 2012, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
En stevig...als men het geld er voor over heeft zeker doen.Up&Go schreef:Mooi ding!ruud schreef:Vorige week de armsteun van de Seat Mii besteld, voor de VW UP, bij de VW dealer.