![Razz :P](./images/smilies/icon/razz.gif)
Flosdraad + Feun = Win
Feun ??Roelio schreef:Ik ben er uit en ga vanmiddag alles van de achterkant afhalen ! Een groot VW logo voorop is meer dan voldoende
Flosdraad + Feun = Win
Haha, die link staat al een tijdje tussen mijn favorites maar ben er nog niet uit of ik het wel ga doen.CBdicX schreef:Roelio schreef: http://www.gecleant.de/shop/glasstopfen.html
Hmm, vrouwtje heeft altijd gelijk hahaRoelio schreef:Thx dat is een goed adresje voor de dop! Heb gisteren met het vrouwtje overlegt en ik mag er helemaal niks afhalen...... En ik moet stoppen met kloten aan die auto anders wordt het een fucked UP zeg ze hahaha.
Ik dacht dat ze dat bij de meeting al had gezegd tegen jeRoelio schreef:Thx dat is een goed adresje voor de dop! Heb gisteren met het vrouwtje overlegt en ik mag er helemaal niks afhalen...... En ik moet stoppen met kloten aan die auto anders wordt het een fucked UP zeg ze hahaha.
Als ik jou was zou ik de SEX maar eens in de ijskast zetten, moet je kijken wat je na een paar dagen allemaal mag doen aan je auto, tenminste, bij die van mij werkt het........Roelio schreef:Thx dat is een goed adresje voor de dop! Heb gisteren met het vrouwtje overlegt en ik mag er helemaal niks afhalen...... En ik moet stoppen met kloten aan die auto anders wordt het een fucked UP zeg ze hahaha.
Precies, je zegt gewoon: ik wil die dop op m'n UP!, anders geen dopjes meer in de UP!...CBdicX schreef:Als ik jou was zou ik de SEX maar eens in de ijskast zetten, moet je kijken wat je na een paar dagen allemaal mag doen aan je auto, tenminste, bij die van mij werkt het........
slaap je al lang op de bank?CBdicX schreef:Als ik jou was zou ik de SEX maar eens in de ijskast zetten, moet je kijken wat je na een paar dagen allemaal mag doen aan je auto, tenminste, bij die van mij werkt het........Roelio schreef:Thx dat is een goed adresje voor de dop! Heb gisteren met het vrouwtje overlegt en ik mag er helemaal niks afhalen...... En ik moet stoppen met kloten aan die auto anders wordt het een fucked UP zeg ze hahaha.
En je moet niet overleggen, gewoon doen, meestal weten die wijven niet eens wat er allemaal op en aan een auto zit
wie het K*TJE niet scheert is het likken niet weerdCBdicX schreef: "helemaal kaal".......![]()