Maze Skoda Citigo tour up and running

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour ophalen komende week

Bericht door MAZE » za 25 aug 2012, 13:50

Veel beter, heel veel beter. De eerste 400km staan er alweer op en de tank nog niet eens halverwegen dus we kunnen nog eff op de cruise. Met de peugeot zou ik over 100-130km alweer moeten gaan tanken, dit zie ik nu niet gebeuren. :mrgreen:

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour up and running

Bericht door MAZE » zo 26 aug 2012, 21:28

Zo weer even een korte update de eerste 700+ kilometers zitten er inmiddels al weer op sinds vrijdag middag 16:00. Ik heb ook voor het eerst moeten tanken toen ik net de 600+ kilometer had gepasseerd en het tankindicatielampje begon op te lichten met een waarschuwing nog 75 te gaan max, dus ik besloot maar te gaan tanken rijd hem nooit helemaal leeg ivm evt vuil. Vandaag in brielle bij Harry hoogenboom geweest voor wat vagcom aanpassingen:

Anti carjack
brandstofverbruik km/l
bochtenrijverlichting
follow me home
stadslichtindicatie zoals we hem maar eff noemen.

Harry bedankt voor de service ben er super content van het werkt super. Tevens heb ik hem laten zien dat er een extra accessoire op de citigo zit die niet op de up en mii te verkrijgen is ook niet zijn high up white dus een bijrijdersstoel in hoogte verstelbaar.

Komende week gaat er een dubbele bodem in, een up accessoire, een 3e jaar garantie en we gaan eens kijken of er een middenarmsteun te leveren valt orgineel in het zwart.

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Maze Skoda Citigo tour up and running

Bericht door GunSpeed » zo 26 aug 2012, 22:00

MAZE schreef:Tevens heb ik hem laten zien dat er een extra accessoire op de citigo zit die niet op de up en mii te verkrijgen is ook niet zijn high up white dus een bijrijdersstoel in hoogte verstelbaar.
Dat is inderdaad zo, was ik ook tegengekomen tijdens de configuratie van een Citigo!! Onbegrijpelijk dat deze optie niet verkrijgbaar is bij VW of Seat. Good show van Skoda!! ;)
MAZE schreef:Komende week gaat er een dubbele bodem in, een up accessoire, een 3e jaar garantie en we gaan eens kijken of er een middenarmsteun te leveren valt orgineel in het zwart.
Het gaat vlot vooruit met de mods :D
up! Black BMT 75pk 3d

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Maze Skoda Citigo tour up and running

Bericht door MAZE » zo 26 aug 2012, 22:29

GunSpeed

Dit zijn de mods voor mij tot einde van dit jaar, ik heb wat spullen verkocht van de oude auto en dat levert mijn wat extra s op wwardoor ik deze dingen wat sneller aan kan schaffen.

De rest komt wel met de jaren

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Maze Skoda Citigo tour up and running

Bericht door Up-Jury » ma 27 aug 2012, 08:28

Welkom Robin

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Maze Skoda Citigo tour up and running

Bericht door JuP ! » di 11 sep 2012, 11:10

Happy birthday Robin !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Plaats reactie