Ik ben er ook wat huiverig voor op lange termijn. Vooral eventuele krassen baren mijn de grootste zorgen. Ik heb mn vrouw al verboden om tassen of kratten op de stoelen te zetten. Dat was ze voorheen altijd gewend om te doen. Ik heb het met de verkopers van de dealer over eventuele plooien in het kunstleder gehad, maar volgens hen hoef ik me daar geen zorgen om te maken. We hebben deze bekleding gekozen omdat we het er zo gaaf uit vonden zien, maar voornamelijk ook vanwege de stoelverwarming. De enige optie die we daarnaast nog konden aanvinken was het panorama dak. Maar meer dan 15.000 euro kapotslaan op deze kleine auto vonden we toch echt wel de max.GunSpeed schreef:De leatherette bekleding ziet er erg strak uit en voelt ook super aan maar ik heb het niet aangedurfd omdat het geen echt leder is... misschien krijg ik er nog wel spijt van
Ik heb de winterbanden op de spoke velgen in gewicht kunnen vergelijken met de 17'' zomervelgen. Nou, dat scheelt toch al snel een kilo of 2 a 3 per velg in het nadeel van de zomervelgen! Ik denk dat de 195ers weinig verschil zullen maken op 2.5 bar, maar het gewicht zal denk ik het grootste struikelblok worden. De Hankooks staan bekend om de lage rolweerstand.Toine schreef:Ben wel benieuwd naar wat je verbruik gaat doen..... ivm met de bredere band...
Ik zal kijken of ik na een tank of 2 a 3 het gemiddelde verbruik hier kan plaatsen.