Rick's Zwarte Take Up!
Rick's Zwarte Take Up!
Beste iedereen!:)
Ik heb mijn upje ook binnen!!!
Het is dus een Zwarte BMT Take Up geworden met o.a. airco 5 deuren en een comfort pack.
Zelf heb ik een radio gekocht en gemonteerd een Pioneer DEH-4400BT.
Ook heb ik een volkswagen High Up schakelpook gemonteerd met hoes, en het handremknopje vervangen voor een silveren
Ook heb ik de originele knipperlichten vervangen voor Phillips Silvervision knipperlichtjes .
Heb ook zon welbekend kofferbak lichtje gekocht.
Heb de UP nu bijna een week en hij rijdt echt heerlijk! Bij aflevering nog een leuke bos bloemen gekregen voor moeders
Heb nu zon 430 kilometers op de teller staan dus ben hem nog rustig aan het inrijden.
En hij ruikt nog zo lekker
Things to do:
Dorpel lijsten plaatsen
Rest van de lampen aanpassen
Middenarmsteun plaaten
Hier komen wat foto's
Ik heb mijn upje ook binnen!!!
Het is dus een Zwarte BMT Take Up geworden met o.a. airco 5 deuren en een comfort pack.
Zelf heb ik een radio gekocht en gemonteerd een Pioneer DEH-4400BT.
Ook heb ik een volkswagen High Up schakelpook gemonteerd met hoes, en het handremknopje vervangen voor een silveren
Ook heb ik de originele knipperlichten vervangen voor Phillips Silvervision knipperlichtjes .
Heb ook zon welbekend kofferbak lichtje gekocht.
Heb de UP nu bijna een week en hij rijdt echt heerlijk! Bij aflevering nog een leuke bos bloemen gekregen voor moeders
Heb nu zon 430 kilometers op de teller staan dus ben hem nog rustig aan het inrijden.
En hij ruikt nog zo lekker
Things to do:
Dorpel lijsten plaatsen
Rest van de lampen aanpassen
Middenarmsteun plaaten
Hier komen wat foto's
Laatst gewijzigd door RickUP op zo 30 sep 2012, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Re: Rick's Zwarte Take Up!
Ziet er goed uit.
Alleen ff een vraagje zie dat je een toerenteller heb dacht dat een take-up dat niet had?? of heb ik het mis (mss doordat het een bmt is??)
Alleen ff een vraagje zie dat je een toerenteller heb dacht dat een take-up dat niet had?? of heb ik het mis (mss doordat het een bmt is??)
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
ja klopt heb een toerenteller en het verbaasde mij ook dat ie er toch wel zat ! ik heb het de dealer gevraagd maar die heeft daar niet echt een antwoord op gegeven! toch wel een leuke verrassing !
We´re going UP! UP! UP!
das idd een leuke verrassing maar denk dat het dan met bmt te maken heeft.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
of hb je niet toevallig een move up?RickUP schreef:ja klopt heb een toerenteller en het verbaasde mij ook dat ie er toch wel zat ! ik heb het de dealer gevraagd maar die heeft daar niet echt een antwoord op gegeven! toch wel een leuke verrassing !
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Mischien dat ik een halve move up heb dan haha! want ik heb bijv. geen handschoenenklepje^^Martin33 schreef:of hb je niet toevallig een move up?RickUP schreef:ja klopt heb een toerenteller en het verbaasde mij ook dat ie er toch wel zat ! ik heb het de dealer gevraagd maar die heeft daar niet echt een antwoord op gegeven! toch wel een leuke verrassing !
We´re going UP! UP! UP!
thx jUPiter !
We´re going UP! UP! UP!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie kar!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
thanks Tom !
We´re going UP! UP! UP!
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Leuke Up. Wellicht dat de Take Up modeljaar 2013 voorzien is van een toerenteller?
thanks Henri! ja wellicht is dit dan het modeljaar 2013 met toerenteller.
We´re going UP! UP! UP!
Mooie bak hoor!
Up! move up - BMT - 5 drs - 75 pk - Candy White - Reservewiel - Maps & More - Executive pakket
Hey dankjewel Eric!
We´re going UP! UP! UP!
Leuk up, Rickup. Veel plezier ermee!
Misschien is de toerenteller wel standaard op de take-up vanaf modeljaar 2013 want zo te zien heb je ook de witte randen om de klokken van modeljaar 2013.....
Misschien is de toerenteller wel standaard op de take-up vanaf modeljaar 2013 want zo te zien heb je ook de witte randen om de klokken van modeljaar 2013.....
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
Dankjewel Jojo !!
We´re going UP! UP! UP!