2 week geleden onze move up besteld
Hiervoor reden we in een smart for two.
We hebben erg veel zin in de up nog 2week wachten en dan.....
Het forum ziet er goed uit
Tot up's
Chris up en move up
Chris up en move up
Highup/executive paket/4-deurs uitvoering/wit/maps en more/ en ik een cube ams 100 voor als de vrouw er in rijdt
Nog te doen: vag-com aanpassingen
Re: Chris up en move up
welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom en alvast veel plezier met de Up!
Volgende week kunnen we hem ophalen !!!!!
Highup/executive paket/4-deurs uitvoering/wit/maps en more/ en ik een cube ams 100 voor als de vrouw er in rijdt
Welkom Chris! De up! gaat je vast bevallen!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Alleen zal mijn vrouw er het meest in rijden.....
De up is binnen en er staat al 1500 km op !! Doormijzelf 100 km
Eerste indruk is erg goed stevig auto die solide op de weg ligt ook bij hogere snelheden,het enig wat mij niet bevalt is strart/stop systeem. En de vocht problemen ..........
Eerste indruk is erg goed stevig auto die solide op de weg ligt ook bij hogere snelheden,het enig wat mij niet bevalt is strart/stop systeem. En de vocht problemen ..........