Even voorstellen, Mii en Up

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Savaan76
Forum newbie

Even voorstellen, Mii en Up

Bericht door Savaan76 » za 20 okt 2012, 15:49

Beste forumers,

Mijn naam is Sander, ben 35 en werk als coach in de verslavingszorg/psychiatrie. Ik heb me aangemeld omdat ik vorige week een Seat Mii Style bij Auto Reef besteld heb en hier nu vol smart op zit te wachten!
Het wordt een zwarte met getinte ramen, airco, Sound pakket 2. Achteraf heb ik spijt dat ik geen mistlampen besteld heb maar ik ga maandag bellen of dit nog aan te passen is.
Iemand enig idee of dat nog kan? De levering zou ongeveer week 47 zijn.

Ik ben eigenlijk behoorlijk Saab gek geweest de afgelopen jaren, erg actief geweest op het Saabforum, naar veel meetings geweest en ook een aantal meetings georganiseerd. Ik vind een forum vaak een leuke toevoeging en ik hoop het hier net zo naar mijn zin te hebben als dat ik het op het Saabforum gehad heb maar wat ik zo gelezen heb zal dat wel lukken. Op het moment rij ik een 9-3 SE met 180 pk uit 2001, als hij het doet ook met veel plezier maar na 340.000 km begint hij nu toch wel kuren te vertonen. Het leuke van de Saab is dat ik wel aardig heb leren sleutelen :lol:

Ik had een maand geleden nooit gedacht dat ik een Seat zou kopen maar mijn vriendin kocht een VW Up en toen ik daar in gereden had ben ik toch eens gaan nadenken en heb besloten eens serieus te gaan kijken naar de plussen en minnen. Ik vind de Mii eigenlijk een hele complete auto en veel dingen die op mijn Saab met ooit een nieuwprijs van €30.000- zitten, zitten ook gewoon in de Seat en soms zelfs meer. Natuurlijk ga ik de brute pk's wel missen maar goed, ik denk ook dat het CJIB wel een afdeling kan gaan sluiten :D

Verder ben ik al wel druk aan het denken hoe ik hem wil aanpassen, race strepen en zwarte velgen staan sowieso op het wensenlijstje!

Naja, ik kijk dus met spanning uit naar de levering van de Mii en hoop veel plezier te gaan hebben van de auto en van het forum!

Groet Sander

TV_UP!
Forum eindbaas

Re: Even voorstellen, Mii en Up

Bericht door TV_UP! » za 20 okt 2012, 21:59

welkom!

zo te horen ga je er een mooie mii van maken.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » za 20 okt 2012, 22:07

Welkom Sander op het up/mii/citigo forum! Ik kom ook van Saab af (9000 Aero en 9-3 2.0 lpt), waren fijne auto's maar niet zo verfijnd als Duitse auto's. Of moet ik zeggen Slowaakse auto's :lol: Week 47 is al redelijk snel, nog een maandje wachten...

Wat was de reden dat je voor een mii koos en je vriendin een up?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

IjZeL
Forum newbie

Bericht door IjZeL » za 20 okt 2012, 23:19

Maak je over het CJIB niet druk, die Mii kan je nog steeds van die leuke enveloppen opleveren!
Verder vind ik je keuze voor een Mii erg goed, veeeeel beter dan zo'n Up! :P

Welkom op het forum
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)

Tino
Vagling liefhebber

Bericht door Tino » zo 21 okt 2012, 10:06

Welkom ben benieuwed naar de foto`s bij elkaar lekker stelletje :)
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Savaan76
Forum newbie

Bericht door Savaan76 » zo 21 okt 2012, 17:47

Bedankt allemaal voor het warme welkom!
IjZeL schreef:Maak je over het CJIB niet druk, die Mii kan je nog steeds van die leuke enveloppen opleveren!
Daar ben ik ook bang voor maar de maximale overschrijding zal lager worden, Saab max 230km/u Mii 170 km/u ;)
up! schreef:
Wat was de reden dat je voor een mii koos en je vriendin een up?
Nou mijn vriendin reed hiervoor een Polo en is gewoon bij VW gebleven, eigenlijk maakt het haar niet zo veel uit wat ze rijdt... Ik wilde iig niet dezelfde auto gaan kopen en ben gewoon op zoek gegaan naar een kleintje. In alle vergelijkingen sprong de Seat er voor me uit qua looks. Ik wist al van de Up dat het gewoon prima rijdt dus toen was de keuze snel gemaakt. Ik vindt in de Up de zij ramen mooier maar de achterruit weer minder. Bij Seat vind ik persoonlijk de voorkant veel mooier en de Seat als geheel er iets sportiever uit zien. De Citigo viel eigenlijk gelijk af.

Qua uitrusting zijn ze eigenlijk het zelfde en uiteindelijk was de Seat €400 goedkoper maar eigenlijk alleen omdat de airco op het moment gratis is.

Morgen eerst maar bellen om te kijken of ik alsnog mistlampen kan bestellen en dan maar wachten!

Groet Sander

Savaan76
Forum newbie

Bericht door Savaan76 » wo 24 okt 2012, 19:37

Gisteren te horen gekregen dat het niet meer mogelijk is om alsnog mistlampen te nemen omdat de draadboom al besteld is. Jammer maar ik twijfelde toch al.

Nu hoorde ik ook dat de Mii in week 46 het levenslicht ziet, weet iemand hoe lang er daarna nog over heen gaat voor ik hem dan bij de dealer kan ophalen? Van mij mag hij morgen wel komen. :D
Mijn Saab ruikt dat er iets te gebeuren staat volgens mij, vorige week begaf mijn multiriem het al en vanochtend de kachel :mrgreen:

Groet Sander

jUPiter
Vagling liefhebber

Bericht door jUPiter » za 03 nov 2012, 15:22

Welkom Sander!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Savaan76
Forum newbie

Bericht door Savaan76 » di 20 nov 2012, 20:13

Vanmorgen gebeld door Seat Reef en maandag mag ik hem eindelijk komen halen, Jippiejeah! :D

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 20 nov 2012, 21:47

Welkom! Succes met het laatste wachten!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Plaats reactie