1ste dag
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: 1ste dag
Het City Emergency Braking systeem is uit te schakelen. Daarvoor is deze schakelaar geplaatst:
Het systeem werkt alleen tussen 5 en 30 km/u. Bij inparkeren zal het systeem dus niet actief zijn.
Bron: http://www.euroncap.com/rewards/volkswa ... brake.aspx onder het kopje: Limitations.
Het systeem werkt alleen tussen 5 en 30 km/u. Bij inparkeren zal het systeem dus niet actief zijn.
Bron: http://www.euroncap.com/rewards/volkswa ... brake.aspx onder het kopje: Limitations.
Ron63 schreef:Duidelijke maps uitleg waarvoor mijn dank.
Komt dus helemaal goed.
Er staan in de folder wel heel veel foutjes he...
Geen elect inklapbare spiegels
Geen armsteun in de achterbank
Geen hoogteverstelling gordels
Bijrijdersstoel niet naar voren te klappen
Verkeerde kleur naafkappen op triangels
Verkeerde gewicht van de bluemotion
En misschien nog iets meer?
Maar goed, toch zijn we tevreden maar is toch wel slordig van Pon
ik heb er nog 1 denk ik Tyre leak indicator of ik heb hem nog niet kunnen vinden !
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
beige grey salsa bekleding van high up stond de eerste maanden (t/m medio januari) op alle europese vw sites (configurator) dat de hoofdsteunen achter ook wit waren met rode zijkant.
Het lijkt echter dat de gehele hoofdsteun grijs is , zoals op internet te vinden is, is er iemand met deze bekleding?
Op dezelfde configurator (nu nog steeds) staat dat een high-up een chrome strip op de zijkant heeft, is ook niet zo!
Het lijkt echter dat de gehele hoofdsteun grijs is , zoals op internet te vinden is, is er iemand met deze bekleding?
Op dezelfde configurator (nu nog steeds) staat dat een high-up een chrome strip op de zijkant heeft, is ook niet zo!
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Mooie UP veel plezier ermee
maarre klagen om een kofferbak lichtje is wel mieren..k.n he alsof dat zoveel licht geeft NoT
Kun je desnoods nog zelf ff aanleggen stelt niks voor mmm misschien toch maar even uit me Corrado slopen dat lichie haha
maarre klagen om een kofferbak lichtje is wel mieren..k.n he alsof dat zoveel licht geeft NoT
Kun je desnoods nog zelf ff aanleggen stelt niks voor mmm misschien toch maar even uit me Corrado slopen dat lichie haha
The Only Way is UP!
hoef niet meer heb al een nachtkijker gekocht
- High-up!
- Vagling liefhebber
Belhamel! Hoe waren de eerste kilometers?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
echt een geweldige auto ! laat steeds meer mijn v12 staan ! (dit ook wel met het oog op de benzine prijzen)
het is natuurlijk ook wel leuk dat iedereen kijkt en je aanspreekt.
De auto is in zijn klasse de betere zoniet de beste. zit lekker, is stil, heeft een goede wegligging , zuinig ,en ook op de snelweg komt ie goed mee.
gewoon echt een volwaardige vw
De auto is in zijn klasse de betere zoniet de beste. zit lekker, is stil, heeft een goede wegligging , zuinig ,en ook op de snelweg komt ie goed mee.
belhamel schreef:echt een geweldige auto ! laat steeds meer mijn v12 staan ! (dit ook wel met het oog op de benzine prijzen)
Goed te horen dat je zo tevreden bent en de wagen zich echt gedraagd als een volwasse auto. Is het verbruik nog steeds gelijk of inmiddels veranderd????
Bryan
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
het verbruik is wel iets gestegen maar dat ligt aan mij
belhamel schreef:het verbruik is wel iets gestegen maar dat ligt aan mij
het is ook geen v12 he
Bryan
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Toch maar 4 UP's kopen dan
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
1 op 10 ?belhamel schreef:het verbruik is wel iets gestegen maar dat ligt aan mij
eas schreef:1 op 10 ?belhamel schreef:het verbruik is wel iets gestegen maar dat ligt aan mij
nee dat niet maar 1op 18 en dat is nog niet verkeerd . ik ben gewoon gewend dat ik bij de verkeerslichten als eerste weg ben
en daar moet je nu iets meer het gas indrukken !
maar met de bmw 1 op 6 of de up is in verbruik voor mij een wereld van verschil.
ik leer daar nog wel mee omgaan (denk ik )
maar met de bmw 1 op 6 of de up is in verbruik voor mij een wereld van verschil.
belhamel schreef:nee dat niet maar 1op 18 en dat is nog niet verkeerd . ik ben gewoon gewend dat ik bij de verkeerslichten als eerste weg ben
Vind persoonlijk 1 op 18 echt erg netjes om eerlijk te zijn . Met mijn aygo red ik dat niet en die zou ook makkelijk 1 op 20 moeten rijden, maargoed dat is mij echt nog nooit gelukt
Bryan
1 op 18 , klinkt nog steeds als muziek in mijn oren , kan je nagaan als je het wat rustiger zou doen
dan is 1 op 20 dus makkelijk haalbaar , maar met 1 op 18 kan iedereen leven ! en de bmw 1 op 6 goedemorgen hee
dan is 1 op 20 dus makkelijk haalbaar , maar met 1 op 18 kan iedereen leven ! en de bmw 1 op 6 goedemorgen hee
zit net te denken per cilinder verbruikt de bmw minder per km
Goeiemorgen pracht van een up waren zelf van plan de zelfde configuratie te nemen maar dan in black pearl met upsilon velgen maar de candy wit stond in de showroom en daar voor gevallen alleen wordt het achterste gedeelte van het dak ook zwart gespoten maar effe een vraagje over het kentekengewicht blijft dat op 840 kg in deze uitvoering
met vriendelijke groet Cees
met vriendelijke groet Cees
moet ik even na kijken maar volgens mij is het 829 kg