Hallo!
Mijn naam is Mercedes en ik kom uit Antwerpen. Ik ben nu al een paar weken dit forum aan het bekijken en dacht dat het tijd was om mij nu ook aantesluiten

. Ik heb vorige week mijn voorlopig rijbewijs behaald en ben deze maandag mijn nieuwe Up (en ook eigenlijk mijn eerste auto) gaan ophalen. Ik wou eerst een Golf Polo want ik vond de Up in de brochure eigenlijk niet zo mooi maar toen ik de Up zag in het echt was ik helemaal verkocht

.
Het is een stockwagen geworden dus veel inzeg heb ik niet gehad maar dat wilt niet zeggen dat ik niet tevreden ben

. Dus zoals ik al zei is het een White Up! met Drive Assistance Pack en Drive pack, de zetelbekleding is Stripes en de velgen zijn lichtmetaal classic. Ik had ook een reservewiel besteld, die ik eigenlijk al een paar dage later al kon gebruiken

,( ik was ergens achterop ingereden en de band ontplofte.)Het enigste probleem dat ik eigenlijk had was met de Maps & More, dus daar moet ik nog is met teruggaan. Ik ben eigenlijk helemaal nieuw in de autowereld, hier thuis is het jaren geleden dat er nog eigenlijk een auto in de garage stond dus eigenlijk ben ik echt een newbie. Tips zijn altijd welkom

. Foto's komen later

.
Mercedes