hallo allemaal
totaal vergeten om mij eerst voor te stellen, ik ben meteen in het forum gedoken, omdat de onderwerpen mij erg aanspreken met veel goeie en leuke ideen
onze Almera met toch een beetje pijn achterlatend bij de dealer, zijn we nu heel happy met onze Candy White MoveUpper!
ik had minimale wensen: cruise control, mistlampen, radio met speakers achter, airco, motor-info en een lichte binnenkant, vandaar de volgende opties:
Drive, Maps and More, Winter, Executive en het Sound pakket
Ik vind het een uitdaging om gewoon zuinig te rijden, het leven is al duur genoeg dus ben benieuwd naar de ervaringen van anderen
Als eerste een simpel sensor led-lampje van Ikea in de bagageruimte geplakt, ideaal
nu ga ik kijken of ik mijn naam kan veranderen in BernardUp!
Bernardus / BernardUp!
See you on the right side of the road
Happy Candy White MoveUpper!
-
- Forum newbie
Happy Candy White MoveUpper!
Net geen HighUp! 5 deurs Candy White 75pk maps & more drive executive sound dynamic winter reserve-band
-
- Vagling liefhebber
Re: Happy Candy White MoveUpper!
Welkom Bernardus, veel plezier met je Up!, De Almera zal snel vergeten zijn als je een paar keer getankt hebt
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Re: Happy Candy White MoveUpper!
welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L