iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Jason
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 12:44

iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door Jason » ma 19 nov 2012, 17:20

Aangezien er een nieuwe regel in werking gaat treden, wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de informatie en mooie foto's die er geplaatst zijn op dit forum ( niet ironisch bedoeld ))
Bijna iedere dag keek ik er wel een keertje op om te kijken wat er nieuw was, of de GT al leverbaar is.. enz...
Wanneer er nieuwe regels komen en er verplichtingen aan gesteld worden,(moeten/ verplicht/ verwijderen account) dan haak ik af...

Dus ipv mijzelf op te heffen, laat ik het Tom doen , helaas heb ik mijzelf al in het prille begin voorgesteld, anders was ik al verwijderd... :D :D )

Het was mij een genoegen !!

Misschien erg flauw, maar hoop dat de spiegel getoond wordt aan degene die dit heeft verzonnen..

Groeten Jason

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door Tom Westendorp » ma 19 nov 2012, 21:26

Bijzonder flauw en ook niet op jouw van toepassing dus ik snap het probleem niet. Voorstellen is verplicht dat is op ieder forum zo en hier niet anders. Ik vind het een kleine moeite als je ziet wat je er aan kennis voor terug kunt krijgen. Daarbij zijn mensen eerder geneigd mensen te helpen die ze kennen in plaats van totale vreemden dus het is ook een beetje een wisselwerking.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jason
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 12:44

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door Jason » ma 19 nov 2012, 22:47

Misschien flauw, maar gezien de reacties in het andere topic en het openen van een poll, door jou zeker begrepen, dus het niet snappen van het probleem is dus niet meer van toepassing .
V.w.b. het voorstellen verplicht op ieder forum;

http://www.motor-forum.nl

Zeer groot, erg gezellig, enorm veel informatie, maar geen verplichtingen, vrijheid/blijheid zoals ook in het echte leven,

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door jUPiter » di 20 nov 2012, 08:57

Niet alleen flauw, maar vooral kinderachtig, wat is de moeite om je voor te stellen! En daarbij is het ook nog zoals je ergens aan mee wilt doen moet je je aan de regels houden en als je dat niet zint moet je er niet aan mee doen, ook net zo als in het echte leven
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door Tom Westendorp » di 20 nov 2012, 10:51

Ik zou het jammer vinden als forum bezoekers aangeven dat zo'n relatief simpele inwerkingtreding van de regels hen doet besluiten om over te gaan tot het niet meer bezoeken, danwel actief deelnemen aan dit forum.

Maar net als in het echte leven: vrijheid blijheid.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door up! » di 20 nov 2012, 10:54

jUPiter schreef:En daarbij is het ook nog zoals je ergens aan mee wilt doen moet je je aan de regels houden en als je dat niet zint moet je er niet aan mee doen, ook net zo als in het echte leven
Het gaat juist om de vraag of je je prettig voelt bij die regels. Daarover moet een discussie kunnen zijn. Je kunt wel zeggen "regels zijn regels", maar soms moet je even bepraten met elkaar wat het nut is van regels. Regels kunnen onzinnig zijn dan wel een onprettig gevoel opleveren. Ik voel me zelf beter op een forum met zo weinig mogelijk verplichtingen, ondanks dat ik er zelf geen moeite mee heb om me voor te stellen. Uiteindelijk moeten de mensen die het voor het zeggen hebben maar doen wat ze zelf willen. Zoals ik al zei: vrijheid, blijheid, en dat geldt dus ook voor een moderator die uiteindelijk besluit dat voorstellen verplicht is.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door JuP ! » di 20 nov 2012, 10:59

Jammer Jason......

Ik vraag me af of we nu aan het schoppen zijn om het schoppen of dat de lontjes hier echt zo kort zijn geworden?
Als er in je dagelijkse leven een verandering komt lopen we dan ook meteen weg? In het andere draadje wordt duidelijk aangegeven waarom èn voordat de "regel" ingevoerd wordt, is er nog de ruimte om erover te discussieren.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Draconian
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 13 nov 2012, 10:23

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door Draconian » di 20 nov 2012, 12:51

Verplicht voorstellen is naar mijn mening ook onzin. Er zijn zat mensen die onder een schuilnaam op het internet vertoeven en niet teveel willen prijsgeven over zichzelf maar wel gezellig willen discussiëren en andere mensen helpen met problemen. Deze groep wordt nu aan de kant geschoven. Houdt er rekening mee dat wat jij logisch vindt niets anders is dan een overtuiging van jezelf en niet op waarheid of juistheid berust. Het zijn meningen. Vrijheid hoort hierin voorop te staan.

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door Psycho_Mantis » di 20 nov 2012, 12:59

Erg jammer jason,

We hebben het immers over een simpel iets, gewoon even voorstellen wat eigenlijk wel gewoon beleefd is tegenover ons. Niet alleen de beheerder.
Er word een beetje van een mug een olifant gemaakt...

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door GunSpeed » di 20 nov 2012, 15:53

Psycho_Mantis schreef:Erg jammer jason,
We hebben het immers over een simpel iets, gewoon even voorstellen wat eigenlijk wel gewoon beleefd is tegenover ons. Niet alleen de beheerder.
Er word een beetje van een mug een olifant gemaakt...
+1
Jezelf even voorstellen wanneer je nieuw bent in een gemeenschap is toch gewoon een elementaire vorm van beleefdheid...
niets meer of niets minder ;)
up! Black BMT 75pk 3d

Jason
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 12:44

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door Jason » di 20 nov 2012, 20:27

Prima dat jullie het jammer vinden dat ik dit zeg of doe.

Wat wel gelukt is, is de discussie op gang houden, mij persoonlijk maakt het totaal niets uit wat jullie vinden of doen, alleen ikzelf heb inhoudelijk gereageerd en mijn mening geventileerd.
Jezelf voorstellen is absoluut een beleefdheidsvorm, ik heb er ook geen probleem mee om het te doen en het gebeurt ook altijd.

Maar graag maak ik zelf deze keuze en wil ik niet dat deze mij opgelegd gaat worden, het onderwerp is dus ook niet ' het wel of niet willen voorstellen' , maar het verplichten van het voorstellen, jullie wijken dus inhoudelijk af van het onderwerp waar ik op heb gereageerd.

Verder vind ik dat Tom goed omgaat met de positieve en negatieve kritiek die gegeven is, de discussie wordt gevoerd en gestaafd door inhoudelijke informatie m.b.t. het onderwerp ' verplicht stellen' .

Jason
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 12:44

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door Jason » di 20 nov 2012, 20:32

JuP ! schreef:Jammer Jason......

Ik vraag me af of we nu aan het schoppen zijn om het schoppen of dat de lontjes hier echt zo kort zijn geworden?
Als er in je dagelijkse leven een verandering komt lopen we dan ook meteen weg? In het andere draadje wordt duidelijk aangegeven waarom èn voordat de "regel" ingevoerd wordt, is er nog de ruimte om erover te discussieren.

Er wordt hier niet geschopt, en korte lontjes zijn niet aan de orde, zoals aangegeven, de welbekende spiegel die toch wel de gewenste empathie oplevert.
Deze ruimte is gekomen nadat er kritiek is gekomen en inhoudelijk werd gereageerd, en niet nadien , dit kan Tom bevestigen.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door up! » di 20 nov 2012, 21:00

Jason schreef:Jezelf voorstellen is absoluut een beleefdheidsvorm, ik heb er ook geen probleem mee om het te doen en het gebeurt ook altijd.

Maar graag maak ik zelf deze keuze en wil ik niet dat deze mij opgelegd gaat worden, het onderwerp is dus ook niet ' het wel of niet willen voorstellen' , maar het verplichten van het voorstellen, jullie wijken dus inhoudelijk af van het onderwerp waar ik op heb gereageerd.
Afbeelding
Draconian schreef:Verplicht voorstellen is naar mijn mening ook onzin. Er zijn zat mensen die onder een schuilnaam op het internet vertoeven en niet teveel willen prijsgeven over zichzelf maar wel gezellig willen discussiëren en andere mensen helpen met problemen. Deze groep wordt nu aan de kant geschoven. Houdt er rekening mee dat wat jij logisch vindt niets anders is dan een overtuiging van jezelf en niet op waarheid of juistheid berust. Het zijn meningen. Vrijheid hoort hierin voorop te staan.
Afbeelding
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: iedereen vriendelijk bedankt voor de info

Bericht door Tom Westendorp » di 20 nov 2012, 21:19

Ik ben met jullie eens dat er voor beide standpunten wat te zeggen valt. Ik wil de discussie nog een dag openhouden dus mocht iemand er nog wat over kwijt willen doe dat dan even in dit topic of in het andere ik zal het lezen en meenemen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie