Mijn naam is Sander, ben 35 en werk als coach in de verslavingszorg/psychiatrie. Ik heb me aangemeld omdat ik vorige week een Seat Mii Style bij Auto Reef besteld heb en hier nu vol smart op zit te wachten!
Het wordt een zwarte met getinte ramen, airco, Sound pakket 2. Achteraf heb ik spijt dat ik geen mistlampen besteld heb maar ik ga maandag bellen of dit nog aan te passen is.
Iemand enig idee of dat nog kan? De levering zou ongeveer week 47 zijn.
Ik ben eigenlijk behoorlijk Saab gek geweest de afgelopen jaren, erg actief geweest op het Saabforum, naar veel meetings geweest en ook een aantal meetings georganiseerd. Ik vind een forum vaak een leuke toevoeging en ik hoop het hier net zo naar mijn zin te hebben als dat ik het op het Saabforum gehad heb maar wat ik zo gelezen heb zal dat wel lukken. Op het moment rij ik een 9-3 SE met 180 pk uit 2001, als hij het doet ook met veel plezier maar na 340.000 km begint hij nu toch wel kuren te vertonen. Het leuke van de Saab is dat ik wel aardig heb leren sleutelen

Ik had een maand geleden nooit gedacht dat ik een Seat zou kopen maar mijn vriendin kocht een VW Up en toen ik daar in gereden had ben ik toch eens gaan nadenken en heb besloten eens serieus te gaan kijken naar de plussen en minnen. Ik vind de Mii eigenlijk een hele complete auto en veel dingen die op mijn Saab met ooit een nieuwprijs van €30.000- zitten, zitten ook gewoon in de Seat en soms zelfs meer. Natuurlijk ga ik de brute pk's wel missen maar goed, ik denk ook dat het CJIB wel een afdeling kan gaan sluiten

Verder ben ik al wel druk aan het denken hoe ik hem wil aanpassen, race strepen en zwarte velgen staan sowieso op het wensenlijstje!
Naja, ik kijk dus met spanning uit naar de levering van de Mii en hoop veel plezier te gaan hebben van de auto en van het forum!
Groet Sander