Nieuwe UP!
Nieuwe UP!
Hallo allemaal.
Ik heb me zojuist aangemeld bij VW UP Forum Nederland.
Mijn nieuwe Up wordt in januari 2013 afgeleverd .
High UP 4 deurs, dark silver metallic, (Drive-Dynamic triangle-Executive pakket)
Spatlappen voor en achter.
Verder op marktplaats een armsteun zien staan voor een schappelijke prijs. (49,95)
Iemand hier al ervaring mee?
Ik heb me zojuist aangemeld bij VW UP Forum Nederland.
Mijn nieuwe Up wordt in januari 2013 afgeleverd .
High UP 4 deurs, dark silver metallic, (Drive-Dynamic triangle-Executive pakket)
Spatlappen voor en achter.
Verder op marktplaats een armsteun zien staan voor een schappelijke prijs. (49,95)
Iemand hier al ervaring mee?
- Bijlagen
-
- UP armsteun.jpg (9.9 KiB) 1675 keer bekeken
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Re: Nieuwe UP!
Welkom MUP en veel plezier met je Up
Voor die armsteun zou je misschien beter even de zoek fuctie kunnen gebruiken
Grtz
Voor die armsteun zou je misschien beter even de zoek fuctie kunnen gebruiken
Grtz
up! Black BMT 75pk 3d
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Hey en welkom hier!
Succes met het vinden van een armsteun ik raad de Seat Mii armsteun aan !
Succes met het vinden van een armsteun ik raad de Seat Mii armsteun aan !
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Die armsteun is niet duur. Ben wel van mening dat alle waar naar zijn geld is. De originele steun is absoluut meer solide uitgevoerd, maar wel met een bijbehorend prijskaartje:
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... eun#p21134
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... eun#p21134
Alvast veel plezier met je Up! De voorpret is ook al leuk!
Mooie configuratie hoor. Zelf erg lang getwijfeld tussen Candy White en Dark Silver. Uiteindelijk hebben wij/heeft mijn vrouw voor de witte gekozen...
Over de armsteun is inderdaad al het een en ander geschreven. Misschien nog even het volgende in het speciaal: realiseer je goed hoeveel kracht er op de steun komt te staan als je bijv. even gaat verzitten en je daarvoor de armsteun gebruikt om je af te zetten. Dan is de middentunnel alleen vast niet sterk genoeg. Maw: de stalen plaat bij de originele is er niet voor niets. Die uitvoering is daardoor ook belastbaar tot 60 kg. Succes met je keuze
Mooie configuratie hoor. Zelf erg lang getwijfeld tussen Candy White en Dark Silver. Uiteindelijk hebben wij/heeft mijn vrouw voor de witte gekozen...
Over de armsteun is inderdaad al het een en ander geschreven. Misschien nog even het volgende in het speciaal: realiseer je goed hoeveel kracht er op de steun komt te staan als je bijv. even gaat verzitten en je daarvoor de armsteun gebruikt om je af te zetten. Dan is de middentunnel alleen vast niet sterk genoeg. Maw: de stalen plaat bij de originele is er niet voor niets. Die uitvoering is daardoor ook belastbaar tot 60 kg. Succes met je keuze
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|
Bedankt voor jullie reacties.
Inderdaad zijn er al heel wat meningen.
Ik kan er nog een paar nachtjes over slapen.
Ga ik dan maar doen...
Groetjes
Inderdaad zijn er al heel wat meningen.
Ik kan er nog een paar nachtjes over slapen.
Ga ik dan maar doen...
Groetjes
Welkom en veel plezier op het forum!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Hartelijk welkom op dit gezellig en druk bezochte forum. Je gaat het hier zeker naar je zin hebben
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage