hUp!sakee - mijn eerste VW en mijn allereerste forumpost

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
LegacySystem
Vagling liefhebber

Re: hUp!sakee - mijn eerste VW en mijn allereerste forumpost

Bericht door LegacySystem » wo 05 dec 2012, 20:35

De Polo 6R antenne was net te laat binnen voor Sinterklaas.

Dan misschien morgen nog maar even snel in de schoen................ ;)
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

LegacySystem
Vagling liefhebber

Bericht door LegacySystem » do 06 dec 2012, 19:21

LegacySystem schreef:De Polo 6R antenne was net te laat binnen voor Sinterklaas.

Dan misschien morgen nog maar even snel in de schoen................ ;)
Zo, de korte spriet zit er op!
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

Bertje
Vagling liefhebber

Bericht door Bertje » za 08 dec 2012, 16:58

Polo antenne ziet er inderdaad een stuk beter uit. Bij mij ligt ie ook al klaar voor als ik mij Uppie krijg... :D
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

LegacySystem
Vagling liefhebber

Bericht door LegacySystem » zo 09 dec 2012, 17:39

Tijdje geleden een keer een fototje gepost!! Mag wel weer eens een nieuwe na 2000km rijden.
IMG_0816.jpg
Plaatje zonsondergang
IMG_0816.jpg (196.11 KiB) 2053 keer bekeken

GunSpeed
Forum eindbaas

Bericht door GunSpeed » ma 10 dec 2012, 10:10

Vind die Upsilon velgen echt super!! 8-) Spijtig genoeg zijn ze niet beschikbaar in 7.5x17 of iets dergelijks, ik zou wel weten wat te doen :twisted:
up! Black BMT 75pk 3d

LegacySystem
Vagling liefhebber

Verrekte Maya's

Bericht door LegacySystem » za 22 dec 2012, 07:00

:? Mijn hemel........is de wereld dan toch vergaan afgelopen nacht? Helemaal geen nieuwe postings op het forum van nacht?

Hallo, is daar nog iemand. Verrekte Maya's! :o :shock:

Bertje
Vagling liefhebber

Bericht door Bertje » za 22 dec 2012, 08:18

Even naar buiten gekeken en de wereld is er nog zo te zien. Nog wel erg weinig wereldbewoners trouwens. :o
Dan toch voor een deel vergaan misschien? :? Even afwachten maar voor de zekerheid...
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

LegacySystem
Vagling liefhebber

Fijne kerst

Bericht door LegacySystem » za 22 dec 2012, 08:52

:D pFFFFFFFFF, gelukkig!! Er bestaan nog andere VW Up! forumleden. Rare jongens........die Maya's (die gasten wisten een paar duizend jaar geleden bar weinig!! ;) )

Dan zal de wereld wel niet vergaan zijn. In ieder geval een groepje mensen dit in de spirit van kerst met elkaar omgaat: respectvol en liefdevol (met name richting hun Up autotje).

Bij deze door LegacySystem: Een fijne kerst en goed nieuwjaar.......fijne kilometers. ;)

Plaats reactie