Chromen rand om mistlampen (Citigo)

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
MichelSchreurs
Forum newbie

Chromen rand om mistlampen (Citigo)

Bericht door MichelSchreurs » di 11 dec 2012, 10:50

Bij de VW Up is het niet of nauwelijks mogelijk om de chromen ringen om de mistlampen te zetten, voor zover ik op dit forum heb begrepen. Bij mijn Citigo zit er een zwarte rand omheen - houdt dat in dat het daarbij dus wel makkelijk zou kunnen?
Skoda Citigo 44kW Tour - Candy White - Mediapakket (6 speakers) - Zwarte Apus velgen

GunSpeed
Forum eindbaas

Re: Chromen rand om mistlampen (Citigo)

Bericht door GunSpeed » di 11 dec 2012, 13:27

Bij de Up is het helemaal niet moeilijk maar wel wat kostelijk omdat je het binnenste deel van de bumper (waar het nummerboord en de mistlampen inzitten) mee moet vervangen, en dat moet dan weer wel gespoten worden in de juiste kleur... Dus op zich niet zo moeilijk ;)
Heb het ook opgemerkt dat er op de Citigo een zwart randje rond de mistlichten is maar of dit nu uitwisselbaar is met de chromen rand van de Up weet ik niet.Ik denk van niet maar je weet nooit hé...
up! Black BMT 75pk 3d

Inge
Forum eindbaas

Re: Chromen rand om mistlampen (Citigo)

Bericht door Inge » di 11 dec 2012, 16:49

Waarom zou je het binnenste deel van de bumper mee moeten vervangen?

Bij de garage navraag gedaan voor achterplaatsing van mistlampen in mijn bumper en dat kan zonder dat er een andere bumper op moet - lijkt me dat het plaatsen van die chromen rand dus ook zonder vervanging zou moeten kunnen. Maar wie ben ik....

Zou trouwens wel tof zijn chromen ringen om de mistlampen ipv zwart - goeie gedachte Michel.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie