Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch
-
- Vagling liefhebber
Re: Mijn Candy White 5d High-UP! op 17 inch
Mooie velgen, staat super, waar heb je ze vandaan?
Kijk even in mn andere topic. klik
-
- Vagling liefhebber
Thanks, was niet van plan om lichtmetaal eronder te doen , maar nu twijfel ik toch weer......Mikester schreef:Kijk even in mn andere topic. klik
Nog een vraagje, hoe was de levering van de velgen? Een beetje vlot of heb je lang moeten wachten......
Ik heb er een week of 2 op moeten wachten.
Ze waren alleen vergeten de centreerringen erbij te leveren. Na een keurig mailverkeer in het Duits kreeg ik deze enkele dagen later alsnog geleverd.
Ze waren alleen vergeten de centreerringen erbij te leveren. Na een keurig mailverkeer in het Duits kreeg ik deze enkele dagen later alsnog geleverd.
En ben je tevreden over de kwaliteit van de velgen. Vind uw up! echt een van de mooiere die hier opstaat. Mooie simpele en toch sportieve velg, ...
Ik wou eerst altijd velgen met een boord maar na de uwe te zien twijfel ik toch.
Ik wou eerst altijd velgen met een boord maar na de uwe te zien twijfel ik toch.
Je krijgt waarvoor je betaalt zal ik maar zeggen. Met de kwaliteit van de velgen is niets mis. Ze zijn wel iets zwaarder, maar dat kom je vaker tegen met goedkopere velgen. De spuitkwaliteit is oke. Nergens te dun gespoten of rare plekken. Het is niet zo strak als een setje BBS'en van 3x de prijs, maar ik zit toch nooit met mn neus op de velgen gedrukt met een loep te inspecteren of alles wel snaarstrak is.
Beste Mikester,
Waarom heb je voor hankook gekozen? De 16" hankook's die ik destijds onder mijn Polo 9N3 geleverd kreeg vielen nogal tegen, weinig grip en na 37k de hele set op. Met michelin of conti doe ik doorgaans 60k.
Ik hoor het graag.
Waarom heb je voor hankook gekozen? De 16" hankook's die ik destijds onder mijn Polo 9N3 geleverd kreeg vielen nogal tegen, weinig grip en na 37k de hele set op. Met michelin of conti doe ik doorgaans 60k.
Ik hoor het graag.
Wat zegt jouw 16'' hankook set over mijn nieuwe 17'' set? Dit is een set uit de Ventus EVO lijn, die veel voor sportautos wordt gebruikt en bekend staat om goede rij eigenschappen en lage rolweerstand. Hankook wordt ook in de racerij gebruikt bij DTM. Ik ben veel setjes banden gewend, maar deze set staat samen met Pirelli P7 bovenaan mijn voorkeuren. Contis zijn in zomerbanden erg lawaaierig in brede maten en michelin maakt geen banden in deze maat.up!coming schreef:Beste Mikester,
Ik hoor het graag.
Idd helemaal niets. Ik ben, op de set onder mijn Polo na, ook niet bekent met het merk Hankook. Maar uit jouw reactie begrijp ik dat ze inmiddels tot de betere banden behoren.Mikester schreef:Wat zegt jouw 16'' hankook set over mijn nieuwe 17'' set? Dit is een set uit de Ventus EVO lijn, die veel voor sportautos wordt gebruikt en bekend staat om goede rij eigenschappen en lage rolweerstand. Hankook wordt ook in de racerij gebruikt bij DTM. Ik ben veel setjes banden gewend, maar deze set staat samen met Pirelli P7 bovenaan mijn voorkeuren. Contis zijn in zomerbanden erg lawaaierig in brede maten en michelin maakt geen banden in deze maat.up!coming schreef:Beste Mikester,
Ik hoor het graag.
Ze kunnen wat mij betreft concurreren met de beste spelers in de markt.
Hier staat een wat oudere test van de Hankook Ventus banden: http://www.anwb.nl/bestanden/content/as ... 10_225.pdf
Hier staat een wat oudere test van de Hankook Ventus banden: http://www.anwb.nl/bestanden/content/as ... 10_225.pdf
Wat een vette up!
Hee, ik ben Pascal en ben nieuw op dit forum.
Heb al wel vaak rond gekeken, maar nu dat ik m'n up wil op leuken heb ik toch maar een account aangemaakt!
Ik heb dan een zilvere high up en nu wil ik 17 inch velgen. Nu vind ik die van jou heel vet!
Kan je mij vertellen waar je ze die vandaan heb gehaald. En wat de maten van jou banden zijn.
Alvast bedankt!
Heb al wel vaak rond gekeken, maar nu dat ik m'n up wil op leuken heb ik toch maar een account aangemaakt!
Ik heb dan een zilvere high up en nu wil ik 17 inch velgen. Nu vind ik die van jou heel vet!
Kan je mij vertellen waar je ze die vandaan heb gehaald. En wat de maten van jou banden zijn.
Alvast bedankt!
Pascal, kijk even een paar posts omhoog.
ja, ik had het al gevonden.
iets te snel gereageerd denk ik.
iets te snel gereageerd denk ik.
Nog niet eerder op de velgen gereageerd maar ook ik vind ze erg mooi. Zit zelf te denken aan zwarte velgen met chromen rand maar als ik dit zie dan ga ik toch twijfelen of deze velg niet veel mooier is onder mijn spring green.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Super mooie velgen.
Krijg mijn Up over een week of 8.Nu is mijn vraag waar je deze velgen gekocht hebt
Hopelijk krijg ik antwoord.Zijn echt mooi.
groetjes,
jos
Krijg mijn Up over een week of 8.Nu is mijn vraag waar je deze velgen gekocht hebt
Hopelijk krijg ik antwoord.Zijn echt mooi.
groetjes,
jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Hallo mikester.
Mijn naam is axe en ben nieuw op dit forum ,
Allereerst super leuke wagen , ik vind net als meer leden op dit forum je wielen echt fantastisch ik sta op het punt ook deze wielen te bestellen echter ik heb nog een vraag ..
ik heb ergens gelezen dat de wielen uit Duitsland komen . Moet je dan ook Invoerrechten betalen of ander import kosten ?
En ben je tevreden met de ET waarde 35 , komen de velgen nu niet te ver naar buiten ?
Hoop dat je me enigszins gerust kan stellen zodat ik de velgen ook kan bestellen !
Groet axe
Mijn naam is axe en ben nieuw op dit forum ,
Allereerst super leuke wagen , ik vind net als meer leden op dit forum je wielen echt fantastisch ik sta op het punt ook deze wielen te bestellen echter ik heb nog een vraag ..
ik heb ergens gelezen dat de wielen uit Duitsland komen . Moet je dan ook Invoerrechten betalen of ander import kosten ?
En ben je tevreden met de ET waarde 35 , komen de velgen nu niet te ver naar buiten ?
Hoop dat je me enigszins gerust kan stellen zodat ik de velgen ook kan bestellen !
Groet axe
Goederenverkeer is vrij binnen de EU, dus er zullen alleen de normale verzendkosten bijkomen.Axe schreef: ik heb ergens gelezen dat de wielen uit Duitsland komen . Moet je dan ook Invoerrechten betalen of ander import kosten ?
Okee , dat is mooi , bedankt voor het antwoord .