Ik zit met een vraagje mbt de kentekenplaat. Af fabriek zitten de gaten namelijk nog niet in de voorbumper. En nou vroeg ik mij af of er de mogelijkheid is om de kentekenplaat demonteerbaar te bevestigen. Dus dat je hem er met beugels uitklikt of iets dergelijks? (geen zuignappen)
Weet iemand hier een truc voor? Of heeft iemand dit?
clean front voorbumper kentekenplaat
Re: clean front voorbumper kentekenplaat
Geen antwoord op je vraag, maar waarom zou je dit willen?
Ivm (ID) diefstal willen we hem toch juist zo vast mogelijk hebben, of zeg ik nu iets geks?
![Afbeelding](http://xtsr500.smugmug.com/XTSR500/2009-Hennorit/i-7tKmmsz/0/M/P1000929-M.jpg)
Zo is het toch ook netjes...![Cool 8-)](./images/smilies/icon/cool.gif)
Ivm (ID) diefstal willen we hem toch juist zo vast mogelijk hebben, of zeg ik nu iets geks?
![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
![Afbeelding](http://xtsr500.smugmug.com/XTSR500/2009-Hennorit/i-7tKmmsz/0/M/P1000929-M.jpg)
Zo is het toch ook netjes...
![Cool 8-)](./images/smilies/icon/cool.gif)
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer
met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|
![Wink ;-)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Omdat ik hem op meetings zonder kentekenplaat neerzet ![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Bij mijn polo van nu heb ik een clean front. Geen gaten in bumpers enz. Wel heb ik een grill die ik eraf kan halen. En op deze grill zit mijn kentekenplaat gemonteerd.
Als mensen iets willen jatten doen ze het toch wel
Maar jammergenoeg kwam ik vandaag bij de dealer... En ze hebben de kentekenplaat al bevestigd
Dus dit alles kan nu niet doorgaan.
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Bij mijn polo van nu heb ik een clean front. Geen gaten in bumpers enz. Wel heb ik een grill die ik eraf kan halen. En op deze grill zit mijn kentekenplaat gemonteerd.
Als mensen iets willen jatten doen ze het toch wel
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Maar jammergenoeg kwam ik vandaag bij de dealer... En ze hebben de kentekenplaat al bevestigd
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon/rolleyes.gif)
Dus dit alles kan nu niet doorgaan.
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- JCDNL
- Vagling liefhebber
Ik ben van plan om met auto montagekit, de hele kentekenplaat vast te lijmen aan de voor en achterbumpers. Zodat ze er onmogelijk afgehaald kunnen worden, ja met veel werk wel. Maar dievengilde vind die 'schroefloze' houders ideaal, zeker met de kou. In 2 tellen heb je een setje platen voor gratis te tanken... Je pakt die zwarte houdertjes vast en in een rukbeweging naar je toe heb je het hele zaakje los zonder beschadiging aan de wagen.