Ook een Up op komst!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Ook een Up op komst!

Bericht door Blackupzhz » zo 30 dec 2012, 09:50

Goedendag allen,

Allereerst complimenten voor het forum, bijna elke zoekactie in Google levert een link naar hier op.

Ook bij ons staat er voor mijn vrouw een Up gepland, namelijk de volgende:
high Up 60pk, black pearl
Black up pakket
4 deuren
Drive pakket

Heb verder nog een kunststof mat besteld voor de kofferbak (kinderwagen moet erin, dus dan blijft het schoon). En voor de vrouw een gadget: witte sleutelkapjes met Up! Logo.

Kortom, zo goed als compleet op schuifdak en winterpakket na.

Verwachte levering half februari 2013. Hij schijnt na de jaarwisseling op de montagelijn te staan.

Ik twijfel nog over de toevoegingen van VAG, omdat ik denk dat dergelijke wijzigingen problemen kunnen opleveren in het systeem. Anders had de Vw dealer het toch wel aangeboden? Kan iemand mij e.e.a. Uit ervaring toelichten?

Ik kan in ieder geval voldoende lezen op dit forum! Als de Up! Er is zal ik foto's uploaden! Nu in spanning afwachten.
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Gebruikersavatar
LegacySystem
Vagling liefhebber
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 26 okt 2012, 23:28

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door LegacySystem » zo 30 dec 2012, 10:50

Er is niemand die last heeft van problemen met de VAG aanpassingen.

Gewoon doen.............

Ik ben slechts 1 van de vele gebruikers, maar het zijn de exclusieve kersen op de taart. Vooral de automatische vergrendeling en coming home.
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Tino » zo 30 dec 2012, 11:32

Welkom op dit Forum heb ook van alles met VAG laten aanzetten en echt geen probleem alleen een stuk meer comfort.
Eerst straks gewoon van de nieuwe aanwinst genieten en dan later wel zien wat te doen.
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Pop Up! » zo 30 dec 2012, 11:59

Welkom en mooie samenstelling! Vag instellingen zijn geweldig en geeft echt geen problemen! Zeker een aanrader voor slechts 20,- euro heb je een luxe erbij hoor. Succes!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Blackupzhz » zo 30 dec 2012, 12:51

Pop Up! schreef:Welkom en mooie samenstelling! Vag instellingen zijn geweldig en geeft echt geen problemen! Zeker een aanrader voor slechts 20,- euro heb je een luxe erbij hoor. Succes!
Wat is w8 verlichting?
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Pop Up! » zo 30 dec 2012, 13:22

Het is verlichting uit een Passat W8, het gaat dan om je binnenverlichting. Het zijn 4 lampjes en je kunt ze afzonderlijk van elkaar aanzetten, tevens zitten er 2 mooie rode ledjes in, wat vooral een mooi sfeerlicht geeft. Ziet er een stuk completer en mooier uit dan de gewone binnenverlichting. Onderstaande link zie je hoe het werkt...Succes!


http://www.upownersclub.co.uk/forum/ove ... c1524.html
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door TV_UP! » zo 30 dec 2012, 13:29

Welkom!

Net als alle forum leden hierboven al aangeven zijn de vag instellingen echt een aanrader. En ook de w8 verlichting maakt hem weer een stuk luxer ook een echte aanrader dus.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Blackupzhz » zo 30 dec 2012, 17:34

Pop Up! schreef:Het is verlichting uit een Passat W8, het gaat dan om je binnenverlichting. Het zijn 4 lampjes en je kunt ze afzonderlijk van elkaar aanzetten, tevens zitten er 2 mooie rode ledjes in, wat vooral een mooi sfeerlicht geeft. Ziet er een stuk completer en mooier uit dan de gewone binnenverlichting. Onderstaande link zie je hoe het werkt...Succes!


http://www.upownersclub.co.uk/forum/ove ... c1524.html
Die verlichting zit ook in mijn Golf VI variant, maar dat klinkt natuurlijk wat minder luxe dan w8 ;-)

Weet niet wat er standaard in zit, dus dat eerst maar eens ervaren!

De VAG instellingen ga ik nog eens overdenken, alvast bedankt voor jullie reactie!
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Blackupzhz » wo 30 jan 2013, 22:38

Jaja, de Up! Is gelost bij de dealer en kan volgende week zaterdag opgehaald worden! Helemaal top!

Kan nu al niet meer slapen (of is dat omdat onze dochter van twee weken jong het nachtritme bepaalt ;-))
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Hera
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 16:14

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Hera » do 31 jan 2013, 06:06

Gefeliciteerd (zowel met je dochter als de up op komst)! Is redelijk snel gegaan, of niet? Die van ons is in week 4 geproduceerd en ik kan ook niet wachten... Had gisteren al even een mailtje gestuurd naar de dealer, maar ze weten niets meer dan voor de productiedatum. Lastig hè, dat wachten! Ik hoop dat de tijd snel gaat voor je, veel plezier alvast met de aflevering!

En geniet van je dochtertje (voor je het weet gaat ze naar school, weet ik uit ervaring...)

Hartelijke groet,

Hera
Black Up! 60 pk met Drive pakket, Maps & More en panoramadak.
Op naar veel fijne kilometers!

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Blackupzhz » vr 01 feb 2013, 21:49

Hera schreef:Gefeliciteerd (zowel met je dochter als de up op komst)! Is redelijk snel gegaan, of niet? Die van ons is in week 4 geproduceerd en ik kan ook niet wachten... Had gisteren al even een mailtje gestuurd naar de dealer, maar ze weten niets meer dan voor de productiedatum. Lastig hè, dat wachten! Ik hoop dat de tijd snel gaat voor je, veel plezier alvast met de aflevering!

En geniet van je dochtertje (voor je het weet gaat ze naar school, weet ik uit ervaring...)

Hartelijke groet,

Hera
Bedankt voor je dubbele felicitatie!

Inderdaad snel gegaan, wij hadden dezelfde uitvoering bij de dealer zien staan en aangegeven dat we die specifieke auto wilde hebben. De verkoper kwam direct met de mededeling dat die auto reeds verkocht was maar ging even in het systeem op zoek. Het bleek dat er bij Pon reeds een bestelling was gedaan voor onze auto. We kochten de auto dus op 24 december en rijden volgende week de showroom uit met de uitvoering exact zoals we wensen.

M.b.t. De kinderen even offtopic: onze zoon wordt over 2 maanden vier en het klopt: het is voorbij gevlogen. Het is als de dag van gisteren dat hij geboren werd en nu alweer bijna naar de basisschool.

Overigens wel leuk: vandaag kreeg ik een email van de dealer met de titel "het aftellen is begonnen". Nu slaap ik nog slechter ;-)
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Hera
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 16:14

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Hera » za 09 feb 2013, 09:49

Veel plezier vandaag! Ben benieuwd naar de foto's!
Black Up! 60 pk met Drive pakket, Maps & More en panoramadak.
Op naar veel fijne kilometers!

Gebruikersavatar
Up058
Vagling liefhebber
Berichten: 184
Lid geworden op: za 14 jul 2012, 11:54
Locatie: Leeuwarden.

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Up058 » za 09 feb 2013, 12:19

Geniet van je up!!!
En veel veilige kilometers!
En top op de meetings?
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Pop Up! » za 09 feb 2013, 12:48

Succes en veel plezier vandaag! Altijd een feestje een nieuwe auto ophalen :)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Blackupzhz
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 09:03
Locatie: Papendrecht

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Blackupzhz » za 09 feb 2013, 14:50

Jaja, hij staat te blinken voor de deur!

Weet alleen niet hoe ik foto's upload...
Up! / 60 pk / Black Up pakket / drive pakket / 4 deuren

Gadgets: witte sleutelcover / Polo 6R antenne / rubberen mat voor kofferbak / kentekenplaten met opgelegde letters / Up! hoesje voor PID

Het kan dus wel: samen weggaan in je uppie!

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: Ook een Up op komst!

Bericht door Ome Rolph » za 09 feb 2013, 15:51

Gefeliciteerd. Houd je m wel heel met deze winterse omstandigheden?!;)

Foto Up!loaden is erg eenvoudig.
Wanneer je op "Plaats een reactie" klikt, staan er onder het window waar je tekst kunt schrijven 2 tapbladen; Opties en Bijlage toevoegen. De rest hoef ik niet uit te leggen denk ik.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Plaats reactie