![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Zaterdag gelijk gaan toeren en van alles uitproberen. Maps en more ziet er goed uit en navi werkt prima. Wel wat zenuwachtig met aanwijzingen geven in vergelijk met mijn tomtom maar dat zal wel wennen.
Jammer dat je geen klokje kan kiezen ipv bijv. de koelvloeistoftemp. bij de twee metertjes op het M&M scherm. Je kunt natuurlijk wel het klokje selecteren in het display tussen de tellers achter het stuur maar dan heb je weer geen actueel verbruik... Wat een luxeprobleem
![Cool 8-)](./images/smilies/icon/cool.gif)
Vanmorgen de polo-antenne erop geschroefd. Ziet er een stuk beter uit vind ik. Ontvangst is nog steeds prima.
Ook is de winterset is inmiddels gemonteerd. Het rijdt iets comfortabeler nu met 15" ipv 16" Voor een winterset is 15" lichtmetaal nog best wel luxe, maar het 'smoelt' toch wel een stuk minder goed dan de triangles. Morgen maar eens kijken of een setje spacers wil helpen om het wat beter te laten ogen.
Ondanks dat ik qua autoformaat twee stappen ben terug gegaan heb ik tot nu toe geen spijt van de Up! Eigenlijk merk je alleen op drempels dat hij wat klein is en kort geveerd. Verder voelt het allemaal erg volwassen aan. In korte tijd ook al veel leuke reacties gehad. Inmiddels alweer dik 400 km gereden en ruim een halve tank brandstof opgestookt.
Over het 'inrijden' is eigenlijk niet gesproken met het afleveren. Het inrijden zoals het vroeger moest hoeft niet meer maar zijn er eigenlijk dingen waar je toch rekening mee moet houden?