Goedendag,
Ik ben Gert uit Nieuwkoop. aka smallride.
Het zal voor mij wel vooral lezen en weinig schrijven zijn, en hopelijk een keer een meeting. Helaas 3 maart in Hoofddorp kan ik niet.
Ik heb een witte high up! met de koplamp "bollen" aangepast en een w8 verlichting in bestelling.
En van de zomer wil ik de wielen graag zwart en de achter ramen getint.
Ik wil de vag-com aanpassingen laten doen maar wacht even op een gelegenheid iets dichter in de buurt.
Groeten Gert.
even voorstellen
Re: even voorstellen
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Gert veel plezier op het Forum en met de UP
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set